شناسهٔ خبر: 48651433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح چهار طرح عمرانی، رفاهی و ورزشی در سنندج

دلنیا گوهری‌نژاد

شهردار سنندج گفت؛ در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان و همچنین رفع مشکلات سطح شهر در این دوره طرح‌های متعدد عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی در سطح شهر اجرا و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

حشمت‌الە صیدی امروز (۱۰مرداد) در مراسم افتتاح و بهرەبرداری از چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب شهروندان به ورزش و افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران احداث شد.

صیدی افزود: این زمین ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع مخصوص ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال، والیبال، هندبال است و در جنب آن نیز هم مکانی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده که ظرفیت گنجایش ۸۰ خودرو را دارد.

افتتاح کارخانە تمام اتوماتیک آسفالت در سنندج

از دیگر طرح‌هایی کە امروز با حضور استاندار و شهردار کردستان بە بهرەبرداری رسید، کارخانە تمام اتوماتیک جدید آسفالت در سنندج بود.

شهردار سنندج عنوان کرد: کارخانه تمام اتوماتیک جدید آسفالت با ظرفیت ۱۶۰ تن در ساعت با قابلیت استفاده از ۲۰ درصد مصالح بازیافت (تراشه آسفالت) نیز جهت تامین آسفالت مورد نیاز معابر شهری و پروژه ها و صرفه جویی در هزینه‌های عمرانی احداث شد. 

وی ادامە داد: سیستم تغذیه مصالح سرد، سیستم خشک کردن مصالح، سیستم جمع آوری غبار و فیلر موجود در مصالح، برج تفکیک و میکس مصالح، کمپرسور هوا، کابین کنترل، پکیج پمپ قیر، سیستم تراشه آسفالت، سیستم خردایش و دیگر تجهیزات جانبی از لوازم امکانات این کارخانه آسفالت است.

احداث گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت سنندج

شهردار سنندج در حاشیە احداث گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت سنندج گفت: این گذر ورزشی شامل زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

احداث پارک به سبک باغ ایرانی در آبیدر سنندج

وی در مراسم احداث پارک به سبک باغ ایرانی در آبیدر اظهار کرد: این بوستان نخستین باغ ایرانی براساس پارامترهای باغ ایرانی بوده که به منظور توسعه سرانه فضای سبز و جذب فرصت‌های گردشگری در زمینی به مساحت ۲ هکتار در مجاورت پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان احداث شد.

وی اضافه کرد: طراحی باغ به صورتی بوده که امکان برگزاری مراسمات فرهنگی در محل بوستان وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما