شناسهٔ خبر: 48651290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تصویب اعتبار ساخت بیمارستان پیشوا/قطار شهری بهره برداری می ش...

اقتصاد ایران: پیشوا- نماینده دشت ورامین در مجلس از تصویب ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا خبر داد و گفت: قطار شهری تهران به ورامین و پیشوا تا پایان سال بهره برداری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در جریان بازدید از بیمارستان نیمه تمام پیشوا که با حضور امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا، در مجلس تصویب شده است.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های یک سال اخیر در مجلس شورای اسلامی، موفق شدیم، بودجه مستقل و ردیف مخصوص در بودجه سال ۱۴۰۰ برای احداث بیمارستان پیشوا، تصویب کنیم.

نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، با اعلام رسمی این خبر، افزود: از جمله دست آوردهای سفر اخیر رئیس مجلس به دیار پانزده خرداد، تصویب بودجه برای احداث بیمارستان پیشوا و تصویب بودجه‌ی یم هزار میلیارد ریالی برای تکمیل و بهره برداری از قطار شهری تهران به قرچک، ورامین و پیشوا می‌باشد.

نوش آبادی اظهار امیدواری کرد با پیش بینی اعتبار ۸۰۰ میلیاردی (جمعاً هزار و پانصد میلیارد ریال) سال آینده برای بیمارستان پیشوا، این پروژه مهم درمانی، طی دو تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه عنوان داشت: با اختصاص بودجه یک هزار میلیارد ریالی در کمیسیون تلفیق برای سال جاری، تا پایان سال، شاهد راه اندازی و بهره برداری از قطار شهری تهران به ورامین و پیشوا باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما