شناسهٔ خبر: 48650984 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان خبر داد:

صدور اولین گواهینامه‌های حرفه‌ای کسب و کارهای گردشگری فضای‌مجازی در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور ۲ فقره گواهینامه حرفه‌ای کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی برای اولین‌بار در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: این مجوزها برای اولین‌بار در استان کردستان و با هدف  معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تبلیغات و بازاریابی در زمینه‌های مختلف گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه برای متقاضیان صادر شده است.

 

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان افزود: این متقاضیان سایت‌های خود را برای فعالیت در فضای‌مجازی ارائه کرده که محتوای سایت‌های معرفی شده توسط آنها بررسی شده و تحت نظارت این معاونت بوده و پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، گواهینامه برای آنها صادر شده است.

 

 

وی بازاریابی گسترده و تخصصی و جذب‌گردشگران ورودی از منطقه اقلیم کردستان عراق به عنوان بازار هدف گردشگری خارجی را از دیگر اهداف مهم راه‌اندازی این سایت‌ها عنوان کرد.

 

 

وطن دوست اضافه کرد: این گواهینامه‌ها برای فعالیت 2 سایت با مدیریت دانا حیدری در شهرستان مریوان و فرهاد زارعی در اقامتگاه بوم‌گردی سیرکول روستای آویهنگ سنندج صادر شده است.

پایان پیام/713

نظر شما