شناسهٔ خبر: 48650974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بانوان محجبه فروشگاه های سطح شهر ابوزیدآباد تجلیل و تکریم شدند

اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات، از بانوان محجبه و عفیفه فروشگاه های سطح شهر ابوزیدآباد تجلیل و تکریم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، بانوان عفیفه و محجبه فروشگاه های سطح شهر ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل طی بازدید میدانی اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات تجلیل و تکریم شدند.

 

امام جمعه شهر ابوزیداباد و بخش کویرات در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار شبستان ، با توصیه های معنوی، به نقش بی بدیل زنان در پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زنان جامعه اسلامی ایران با حضور خود در فعالیت های اجتماعی با رعايت موازین اسلامی و عفاف و حجاب خود می توانند تاثیرات مثبتی بر همه اقشار جامعه چه مردان و چه زنان  در تکامل و پیوندمحکم خانواده داشته باشند.

 

حجت الاسلام سید احمد شاهمیری افزود: دین مبین اسلام با کار کردن زن در بیرون از خانه مخالف نیست، بلکه بابی بند و باری، بی حجابی مخالف است،   لذا توصیه دین اسلام بر حضور زنان در بیرون ازخانه همان رعایت موازین شرعی است که باید رعایت شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات آران و بیدگل افزود: تاثیراتی که یک زن مسلمان با رفتار خود جهت تکامل دیگر زنان جامعه دارد هرگز یک زن بی بندوبار و بی حجاب نخواهد داشت.

 

در این بازدید دوساعته از فروشگاه ها و مغازه ها، از بانوان محجبه که با صیانت از عفاف و حجاب فاطمی مشغول به کار و فعالیت اجتماعی هستند توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات با اهدای لوح تقدیر مزین به نام امیرالمومنین علیه السلام و هدایای معنوی تکریم و تجلیل شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات خطاب به این بانوان ابراز داشت: شما بانوان محجبه از اینکه در محیط کار حجاب چادر و برتر را انتخاب و به حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام تاسی کرده اید تشکر می کنم.

 

علاوه بر رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات،  اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش کویرات، حجت الاسلام محمدحسین صنعتکار نماینده اداره تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام سلمان صادقی دبیرستاد اقامه نماز بخش کویرات،  سرگرد پاسدار آقای رضاپور فرمانده حوزه سوم امام حسین (ع) سرکار خانم فروتن فرمانده حوزه حضرت زینب کبری سلام الله علیها در این بازدید حضور داشتند./

پایان پیام/513

نظر شما