شناسهٔ خبر: 48650972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تبلیغ و شناساندن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دلیل مصلحت نظام بیش از پیش احساس می گردد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ و شناساندن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دلیل مصلحت نظام و انقلاب بیش از پیش احساس می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر یکشنبه در نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد  با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش برنامه ها و مراسم انقلاب اظهار داشت: اعضای رسانه بعنوان عضو اصلی و بازوی اصلی ما در پوشش دهی مراسم هستند که باید از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت:  ضعف عدم تبلیغ از عملکرد و تلاش های صورت گرفته در پاسداشت مراسم انقلاب را امروز به وضوح مشاهده می کنیم، اما امروز به دلیل مصلحت نظام و انقلاب نیاز به تبلیغ و شناساندن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  داریم.
لطفی بیان کرد: تنها نهادی که در انقلاب اسلامی که فراقانونی است و به حکم قانون حدود 25 دستگاه و نهاد عضو و مکلف به همکاری با  آن هستنند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص موازی کاری برخی از نهادها و ارگان ها که اجرای مراسم به نام خود ثبت می کنند عنوان کرد: ظاهر کار برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری یک راهپییمایی است ولی در برخی مواقع بدلیل برخی فشارها، گاها دلسوزی ها و غرض ورزی ها تا برگزار نکردن بعضی مراسم ها و برخی راهپیمایی ها پیش رفته ایم ولی هیچگاه از وظیفه اصلی خود عقب نشینی نکرده ایم.
وی نمونه آن برگزاری راهپیمایی خودرویی 22 بهمن سال قبل عنوان کرد و اظهار داشت: قبل از برگزاری مراسم حساسیت های خاصی که عمده آن دلسوزی بود برای عدم برگزرای این مراسم وجود داشت ولی با پافشاری شورای هماهنگی و حمایت دلسوزان نظام این مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شد و بدانیم سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح دشمن است.
نصرت الله لطفی ادامه داد:  ما مدال افتخاراتمان را از کلام و لسان امامین انقلاب دریافت کرده ایم و مهمترین این بیانات این است که اگر این شورا نبود در هماهنگی و اجرای مراسم و برنامه ها مشکلاتی فراوانی را داشتیم است و معظم له شورا را مسئول حرکت عظیم انقلاب در اجتماعات بزرگ و بزنگاه ها می دانند.
این مقام تبلیغی در کشور ،عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را عنوانی الهی و ولایی دانست و تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حداقل نیرو و امکانات توانسته است کارهای بزرگی همچون خاموش کردن فتنه های براندازی نظام اسلامی مانند سال 78 و سال 88 را در 23 تیر سال 78 و 9 دی سال 88 خنثی کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ دولت، جناح و حزبی نیست و فقط به دنبال بزرگداشت مناسبت ها انقلاب است و در این راه به هیچ شخص حقیقی و حقوقی باج نداده ایم.
وی در پایان گفت: در سال اول شیوع ویروس کرونا، خیلی ها فکر کردند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کار خاصی ندارد ولی در همان سال، 18 مراسم را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار کرد و به این عملکرد افتخار می کنیم.

پایان پیام/659

نظر شما