شناسهٔ خبر: 48650967 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

۱۲۰۰ خانواده تحت حمایت وام کارگشایی دریافت کردند

شایسته جو از پرداخت ۱۲۰۰ فقره وام کارگشایی به مددجویان استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد رضا شایسته جو» با اشاره به اهمیت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در این راستا اقدامات گسترده ای را انجام می دهد که اعطای وام کارگشایی به مددجویان از جمله این فعالیت ها است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه طی چهار ماهه سال جاری ۱۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی وام کارگشایی دریافت کردند، افزود: این وام با اعتبار ۸ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

 

وی ادامه داد: وام کارگشایی با هدف رفع مشکلات نیازمندان در قالب قرض الحسنه پرداخت می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، برگزاری آموزش مهارت زندگی، مشاوره خانواده، راهنمایی گروهی مادران برای فرزندان و دوره آموزش حقوق از خدماتی است که به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ارائه می‌شود.

 

شایسته جو اضافه کرد: کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد چرا که توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد در راستای کمک به جامعه هدف و افراد تحت پوشش است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی  خاطر نشان کرد: کمیته امداد تمام توان خود را برای کمک به نیازمندان و توانمند سازی آنان به کار گرفته است و از خیرین و نیکوکاران نیز تقاضا دارد تا در این راستا یار و یاور امداد باشند.

 

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت صندوق امداد ولایت اشاره کرد و ادامه داد: قرض الحسنه سنت زیبایی است و از خیرین و نیکوکاران دعوت می شود به منظور حمایت هر چه بیشتر از نیازمندان و توانمند سازی آنان به یاری امداد شتافته و در صندوق امداد ولایت سرمایه گذاری کنند.

پایان پیام/177

نظر شما