شناسهٔ خبر: 48650963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع)گیلانغرب:

شور و اشتیاق خاص جوانان کانون ها در برنامه های دهه امامت و ولایت

آقا جانی گفت: جوانان و نوجوانان این این کانون با اشتیاق و شور خاصی برنامه های دهه امامت و ولایت را مدیریت و برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

فرخ آقای جانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) گراویان سفلی ،گیلانغرب ۱۰۰پرس غذای گرم در دهه امامت وولایت بین مردم توزیع شده است.

 

 مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع)گیلانغرب افزود: به همت بچه های مسجد وپایگاه شهی محلاتی  نیز ۱۰۰ پرس غذا بین مردم روستا توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت یک دوره آموزش سلاح شناسی  آشنایی باسلاح کلاش برای اعضای کانون وپایگاه در مسجد امام حسن(ع) برگزار و،قرار شد این دوره تا پایان سال در قالب یه برنامه منسجم ادامه داشته باشد.
 
 
 
آقاجانی با اشاره به فعالیت های گسترده این کانون  تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه بسیج به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور در مزار شهدای شهرستان به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند و سرود پاتوقی با محوریت عدیر توسط گروه سرود نوجوانان عضو کانون و پایگاه بسیج با هدف ترویج فرهنگ واقع غدیر در کنار مزار شهدا با حضور مسئولین استان و مردم اجرا شد.
 
 
مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع)گیلانغرب اظهار کرد:در روز عید غدیر امام جمعه شهرستان وفرمانده سپاه از اعضای گروه سرود کانون وپایگاه تکریم وتشکر کردند گفتنی است  این نوع تکریم وتشکر مایه رشد وبالندگی جوانان ونوجوانان  می شود.
 
 
وی
گفت:  با هدف بالا بردن سطح بینش سیاسی  وبصیرتی وبه مناسبت  دهه ولایت یک دوره آموزش با محوریت نشست سیاسی برای اعضای کانون وپایگاه بسیج در مسجد گراویان برگزار و این نوع دوره ها در طول سال ادامه دارد .
 
 
 
آقاجانی در پایان افزود:  با توجه به تشدید ویروس کرونا و ضعیت حاکم در استان تمامی برنامه های با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کانون برگزار شده است.
پایان پیام/712

نظر شما