شناسهٔ خبر: 48650479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برنامه روز یازدهم المپیک؛

ایران در انتظار مدال پس از ده روز

کاروان ایران که روز اول رقابت‌ها مدال طلا کسب کرده بود در طی روزهای گذشته دستش از مدال کوتاه ماند و به روز یازدهم بسیار امیدوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یازدهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو  فردا (دوشنبه) ادامه پیدا می‌کند و پنج ورزشکار ایرانی در سه رشته قایقرانی، کشتی فرنگی و تیراندازی به رقابت با حریفان می‌پردازند.

 

 

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز یازدهم به شرح زیر است:

 


 قایقرانی: ساعت 5:59 - علی آقامیرزایی در کایاک یک نفره 1000 متر - حضور در دسته دوم مرحله مقدماتی و رقابت با حریفانی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و کمیته المپیک روسیه.

 

کشتی فرنگی: ساعت 6:30 - محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم - دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا.

 

* کشتی فرنگی: ساعت 6:30 - محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم - دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «آدِم بوجملین» از الجزایر.

 

* کشتی فرنگی: ساعت 6:30 - امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم - رقابت با «آلین الکسوس سیاوراریو» از رومانی در جدول شانس مجدد و تلاش برای کسب مدال برنز.

 

کاروان ایران بسیار امیدوار است فردا بعد از 10 روز بتواند مدال دیگری به نام خود ثبت کند و تکانی به وضعیت خود در جدول توزیع مدال ها بدهد. محمد بنا که تیمش در روز اول شروع خوبی نداشت امیدوار است فردا عملکرد بهتری را از شاگردانش ببیند و همچنین میرزازاده از شانس مجدد خود برای کسب برنز به خوبی استفاده کند.

نظر شما