شناسهٔ خبر: 48650423 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

جزئیات واکسیناسیون کارمندان بانک

واکسیناسیون کارمندان بانک از دو روز گذشته آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرده است که واکسیناسیون کارمندان بانک از دو روز گذشته با اولویت کارکنان شعب آغاز شده است. در استان تهران حدود بیست مرکز و ایستگاه برای عملیات واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها پیش بینی شده است. بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌های دولتی تاکنون برای واکسیناسیون کارمندان بانک حدود 15 استان هماهنگی لازم به عمل آمده است.

 

 

جزئیات واکسیناسیون کارمندان بانک

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با اعلام آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک‌های کشور طی دو روز گذشته گفت: برنامه‌ریزی لازم برای واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها در کشور با اولویت کارکنان شعب به عمل آمده است.

جلسه مشترک برای هماهنگی‌های لازم در خصوص واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک ها، دهم مرداد ماه برگزار شد.

علیرضا قیطاسی در این نشست گفت: پیرو هماهنگی های بعمل آمده برای استان تهران حدود بیست مرکز و ایستگاه برای عملیات واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها پیش بینی شده که آدرس این اماکن در اختیار نمایندگان بانک‌های حاضر در جلسه قرار گرفت.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی اعلام کرد باتوجه به هماهنگی که از طرف دبیران کمیسیون های هماهنگی بانک‌ها در استانها با دانشگاه های علوم پزشکی بعمل آمده تاکنون حدود ۱۵ استان واکسیناسیون کارکنان را هماهنگ نموده و بعضاً شروع کرده‌اند و سایر استان ها هم در حال هماهنگی و برنامه ریزی هستند.

در این جلسه که صبح امروز در محل شورای هماهنگی بانک ها برگزار شد مدیر اداره رفاه بانک مرکزی، معاون مدیرعامل بانک ملی، دبیران کمیسیون های ادارات سرمایه انسانی و ادارات رفاه کارکنان، نمایندگان بانک‌های عضو شورا، نمایندگان کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و تیم بیمارستان بانک ملی ایران اعم از مدیریت امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، رئیس دانشکده پرستاری و مسئول امور استان های بیمارستان بانک ملی حضور داشتند.

 

نظر شما