شناسهٔ خبر: 48650385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

سوت پایان دولت روحانی

تاریخ دقیق پایان دولت روحانی و آغاز دولت رئیسی به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، پایان دولت روحانی فرا رسید و تا چند روز دیگر رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم سکاندار دولت تدبیر و امید ،فرمان اداره کشور را به آیت الله رئیسی تحویل می دهد.

دومین خبر پربازدید در رابطه با افشای راز همتی در مورد دولت روحانی بود. همزمان با آخرین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس کل پیشین بانک مرکزی نسبت به وضعیت اقتصادی که دولت حسن روحانی خالق آن بوده‌است، ابراز نگرانی کرد و با اشاره به بودجه‌ریزی غلط دولت و تأمین مالی مبتنی بر استقراض از بانک مرکزی در مورد تشدید تورم و کمبود کالا هشدار داد. همتی در این نوشته، روند پرحجم انتشار پول از سوی دولت در 4 ماه اول سال را نگران‌کننده و تورم‌زا تعریف کرده و رشد بی‌سابقه هزینه‌ها را مورد انتقاد قرار می‌دهد او افزایش 60 تا 100 درصدی قیمت کالاهای اساسی را مورد توجه قرار داده و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت نقدینگی و نحوه واگذاری ارز برای واردات کالا شد.

در پی اظهارات ورزشکار کره جنوبی درباره عضویت «جواد فروغی» مدال آور ایرانی در یکی از نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران که از روی بی اطلاعی و تبلیغات رسانه های معاند عنوان شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول با انتشار بیانیه ای به این اظهارات واکنش نشان داد. این خبر نیز با بازدید زیادی مواجه شد.سفارت ایران در سئول در بیانیه ای از ورزشکاران جهان به ویژه ورزشکاران کره جنوبی خواست ضمن پرهیز از ورود به مسائل شخصی، به احساسات و غرور ملی مردم ایران احترام گذارند.

واکنش تند علی مطهری به توهین ایرانی‌ها به همسر بازیکن تیم والیبال لهستان از دیگر اخبار پربازدید بود. علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس در توییتر نوشت: ‌در خبرها آمده بود که برخی کاربران ایرانی ‎اینترنت در صفحه ‎اینستاگرام یکی از بازیکنان تیم ملی ‎والیبال ‎لهستان به ‎همسر او نسبت فحشا داده‌اند. پلیس فتا باید این افراد را که با آبروی ‎ایران و ‎اسلام بازی می‌کنند شناسایی کند تا در اسرع وقت مجازات آنها اعلام و اعمال شود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

نظر شما