شناسهٔ خبر: 48650368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار ایلام:

عملکرد دولت باید با لحاظ شرایط تحریم و کرونا نقد شود

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش اول را در تزریق امید به جامعه را بازی می کنند، گفت: عملکرد دولت دوازدهم باید با لحاظ کردن شرایط تحریم و شیوع کرونا مورد نقد قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مشکلات و مسایل تورم و گرانی نباید موجب شود که بسیاری از اقدامات و خدمات دولت نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی توسط پارک علم و فناوری و تولید محصولات دانش بنیان در استان صورت گرفته و همچنین در سال گذشته ۲۵ واحد تملک شده و راکد به چرخه تولید بازگشت که نیاز است این اقدامات به مردم معرفی شود.

معاون استاندار ایلام از رییس پارک علم و فناوری استان خواست عملکرد ، اقدامات و دستاوردهای پارک را از طریق رسانه ها برای مردم بازگو کند.

رستمزاد همچنین از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خواست تا فعالیت و وضعیت واحدهای صنعتی و فعال این شهرک صنعتی را به مردم نشان و از طریق رسانه ها با توجه به قرار گرفتن در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار تلاش هایی که برای به حرکت درآوردن چرخ های تولید و صنعت در شهرک انجام گرفته را به همه نشان دهند.

مدیران تا پایان دوره مسوولیت برای خدمت رسانی تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تا روزی که عهده دار مسوولیت هستیم،  شرعی و قانونی باید برای انجام وظایف خود تلاش کنیم.

رستمزاد اظهار داشت: نباید اینگونه فکر کرد که با تغییر دولت مدیران قبلی فعال باشند تا روزی که ما عهده دار این مسوولیت و در قبال مردم باید پاسخگو و وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: باید همه پیگیر مسایل و مشکلات مردم باشیم و تا روزی که این وظیفه خدمتگزاری را بر عهده داریم با قدرت به کار خود ادامه دهیم و برنامه ریزی لازم را برای تداوم فعالیت های خود انجام دهیم.

سفر هیات تجاری به ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به سفر هیات تجاری عراقی در روز چهارشنبه به استان اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری استان می تواند در این سفر دستاوردها و محصولات فناورانه خود در زمینه های مختلف را معرفی کند.

رستمزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه این پارک توانسته بخشی از محصولات خود را در سال‌های اخیر به کشور عراق صادر کند، حضور این هیات می تواند فرصت خوبی برای معرفی بیشتر محصولات تولیدی باشد.

وی افزود: اکنون در حال جمع آوری اطلاعات و تهیه تفاهم نامه در بخش های مختلف هستیم که می تواند صادرات محصولات فناورانه نیز از جمله این تفاهم نامه ها باشد.

شرایط انتقال کرونا در ایلام نگران کننده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از وضعیت نامناسب شیوع کرونا در ایلام ابراز نگرانی کرد و گفت: روز گذشته شمار افراد بستری شده به ۱۰۸ نفر افزایش یافته که بسیار نگران کننده است.

رستمزاد اظهار داشت: ثبت ۲ مورد فوتی و افزایش شهرستانهای استان و گسترش ابتلا به کرونا وضعیت را ناپایدار کرده است.

وی از همه مردم خواست با رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از دورهمی و عدم حضور در بازار و اماکن پر تردد به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

نظر شما