شناسهٔ خبر: 48650109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به میزبانی اصفهان

تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور تا دهم شهریور ماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر اجرایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان با بیان اینکه سلامت نوجوانان برای برگزارکنندگان المپیاد فیلمسازی نوجوانان، مقدم بر مسائل دیگر است گفت: با تمدید مهلت ارسال آثار، ریسک فعالیت در فضای پرخطر از نوجوانان علاقه‌مند به فیلمسازی و شرکت در این دوره المپیاد دور می‌شود.
سهیلا عسکری با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار که پیش‌تر تا سیزدهم مرداد ماه اعلام شده بود افزود: علاقه‌مندان تا دهم شهریور برای ثبت‌نام در بخش فیلم پنجمین المپیاد فیلمسازی کشور و بارگذاری نمونه اثرشان فرصت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله (یعنی متولدین مهرماه ۱۳۸۳ تا مهرماه ۱۳۸۸) می‌توانند در ‏پنجمین المپیاد فیلمسازی شرکت کنند‎ گفت: برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir/ مراجعه و فرم ثبت نام تکمیل شود.
«المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» با هدف کشف و معرفی استعداد‌های موجود، شکوفایی خلاقیت نوجوانان به سوی باروری و رشد فردی و اجتماعی، کمک به ارتقای بینش سینمایی و مهارت‌های فیلمسازی نوجوانان، ‏تأمین شرایط مناسب برای حمایت از تولید فیلم‌های انسان‌دوستانه نوجوانان مستعد و زمینه‌سازی ‏برای پرورش نسلی نو در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد. ‏

نظر شما