شناسهٔ خبر: 48649917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در نشست خبری عنوان شد:

زندگی معیشتی بسیاری از مردم با فضای مجازی عجین شده است

طاهری بر ضرورت ارزیابی نیازهای آینده بشریت در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: زندگی معیشتی بسیاری از مردم با این فضا عجین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: طرح صیانت از فضای مجازی باید از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

 

مصطفی طاهری بر ضرورت ارزیابی نیازهای آینده بشریت در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: زندگی معیشتی بسیاری از مردم با این فضا عجین شده است.

 

وی با تاکید براینکه در ابتدای امر باید اذهان عمومی در خصوص نحوه اجرای این طرح اطلاعات کسب کنند، گفت: نباید بدون بررسی نقاط ضعف و قوت این موضوع مطرح می شد.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اقدامات تناقضی بین شورای عالی فضای مجازی و کمیسیون صیانت از فضای مجازی تبدیل به چالش بزرگی شده است، خاطرنشان کرد: ایران جزو معدود کشورهایی است که در حوزه فضای مجازی قانون ندارد.

 

طاهری خاطرنشان کرد:بسیاری از اصناف در فضای دیجیتال شکل گرفته که مجوزهای آن‌ها به دلیل نبود قانون با مشکل مواجه است.

 

وی در ادامه به مساله بحران آب و مشکلات ناشی از کمبود آب در کشور اشاره کرد و گفت: دشت‌های ممنوعه استان تامین‌کننده ۹۵ درصد آب مورد نیاز صنعت و ۸۰ درصد آب شرب مردم است.

 

طاهری با بیان اینکه تخصیص اعتبارات قطره‌چکانی به سدهای استان از جمله دو سد مراش و بلوبین از دغدغه‌های استان در حوزه آب است، گفت: تکمیل سدهایی چون مراش و بلوبین که تا به امروز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ضروری است.

 

نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع تورم و اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: دولت با ایجاد تورم ۵۰ درصدی مرتکب خیانت بزرگی شده و در عین حال ارزش پول ملی نیز بسیار پایین آمده و دولت برای جبران این ناکارآمدی، دست به افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت زده است.

 

پایان پیام/73

نظر شما