شناسهٔ خبر: 48649359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بلادی: هیچ غیرممکنی برای ما وجود ندارد/ بازیکنان ویستاتوربین گلادیاتور هستند و فقط صعود آنها را آرام می‌کند/ بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و به آنها افتخار می‌کنیم

سرمربی ویستاتوربین با اشاره به حضور تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم، مدعی است آنها برای صعود با بالاترین حد توانایی خواهند جنگید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از حواشی شکل گرفته در لیگ دسته دوم، در نهایت کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال در احکامی شجاعانه و قابل تقدیر در مسیر مبارزه با ناپاکی فوتبال و تبانی جرایم سنگینی برای تیم‌های متخلف در نظر گرفت. بر این اساس ویستاتوربین که پیش از این حضورش در مرحله پلی آف قطعی کرده بود و با سردرگمی در خصوص مشخص شدن حریفش در این مرحله مواجه بود، احتمالا با نیروی زمینی در دو بازی رفت و برگشت برای این هدف خواهد جنگید.

 

میلاد بلادی، سرمربی ویستاتوربین که بعد از فرشاد پیوس و اکبر میثاقیان سومین مربی این فصل تیم تهرانی محسوب می‌شود و در نهایت موفق شد در کنار شاگردانش با اختلاف یک امتیازی از دستیابی به صعود مستقیم بازماند و اکنون در پلی‌آف تیمش را آماده می‌کند. او درباره وضعیت تیمش گفت: خوشبختانه بخش خوب قضیه این بود که از بلاتکلیفی خارج شدیم. مدت زیادی است که با مشخص شدن حضور در مرحله پلی‌آف تمرینات خودمان را دنبال می‌کردیم و شرایط بهرحال سخت بود. اینکه مشخص نباشد حریف‌تان کدام تیم است و چه زمانی بازی برگزار می‌شود، تمرینات را فرسایشی و انگیزه بازیکنان را کاهش می‌داد.

 

وی ادامه داد: بازیکنان من بازی‌های قابل قبول و درخشانی از خود خصوصا در هفته‌های پایانی به نمایش گذاشتند و اوج کار آنها را می‌توانم جبران اختلاف امتیازی فاحش با تیم صدرنشین جدول بدانیم که در روز پایانی هم شانس صعود مستقیم داشتند. ویستاتوربین از بالاترین شایستگی برای صعود مستقیم به لیگ آزادگان برخوردار بود و ما برابر شهرداری همدان صعود کرده در دو بازی رفت و برگشت چهار امتیاز کسب کردیم. با این حال اکنون هم بازیکنان از بالاترین انگیزه برای صعود برخوردار هستند و نام حریف هیچ فرقی برای آنها نخواهد داشت. اگر بگویم بازیکنان ما مثل گلادیاتور هستند و تنها صعود به لیگ یک آنها را آرام می‌کند گزاف نگفته‌ام و امیدوارم طبق شایستگی‌‌شان به موفقیت در پلی‌آف برسند. 

 

بلادی با اشاره به انگیزه شاگردانش گفت: ما به هیچ عنوان حریف خودمان را در مرحله پلی‌آف دست کم نخواهیم گرفت اما به این موضوع با توجه به پتانسیل تیمم و انگیزه آنها آگاه هستم که هیچ غیرممکنی برای آنها وجود ندارد. ما بهترین بازیکنان را در تمامی پست‌ها در اختیار داریم که با اتحاد و همدلی تا اینجای مسابقات کار کرده‌اند و به تک تک آنها افتخار می‌کنیم. پتانسیل بازیکنان ما بالاتر از لیگ یک است و این تلاش و سختکوشی را در طول فصل نشان دادند و مطمئنا نیز با صعود آن را به سرانجام خواهند رساند. 

 

وی درباره شرایط تمرینی این تیم نیز گفت: بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق بازیکنان با بالاترین انگیزه کار را دنبال می‌کنند. جا دارد دست مریزاد به کمیته اخلاق بگوییم که با جسارت و شجاعت بالا مقابل ناپاکی‌ها می‌ایستد و این انتظاری بود که از فدراسیون تحت ریاست آقای عزیزی خادم می‌رفت. امیدوارم در بازی پلی آف نیز شاهد یک بازی جوانمردانه از سوی دو تیم باشیم و بتوانیم با شایستگی راهی لیگ آزادگان شویم. 

نظر شما