شناسهٔ خبر: 48648941 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،سردار یحیی الهی،فرمانده انتظامی لرستان  گفت: مأموران انتظامی شهرستان پلدختر در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در مسیر آزاد راه پل زال به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون تعداد ۱۳۳ هزار و ۹۲۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه، سه هزار و ۴۸۰ عدد انواع کمپوت خارجی، سه هزار و ۴۲۰ عدد انواع سس، شش دستگاه یخچال ساید، ۲۰۰ کیسه انواع اسباب بازی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و کامیون به همراه لوازم مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق منتقل شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

انتهای پیام/ب

نظر شما