شناسهٔ خبر: 48648376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از ۲ تُن تریاک در عملیات ضربتی پلیس خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از توقیف یک دستگاه خودرو وانت بار و کشف ۲ تُن و ۷۶ کیلوگرم تریاک در سبزوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس خراسان جنوبی به اطلاعاتی از قاچاق محموله سنگین موادافیونی در محورهای جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند. 

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی افزود: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های گسترده و تعقیب سایه‌به‌سایه خودروی حامل مواد افیونی، با تغییر مسیر خودروی وانت بار ، محل نگهداری این محموله سنگین مواد افیونی در یکی از روستاهای سبزوار را شناسایی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه در بازرسی از محل موردنظر ۲ تُن و ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف و در مرحله اول عملیات یک متهم را دستگیر کردند.

سردار تقوی گفت: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری و همراهی آگاهانه مردم قانون‌مدار و هم‌استانی‌های عزیز با نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه خبر مبنی بر جابه‌جایی، حمل و یا فروش موادمخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا اقدام لازم در برخورد قاطعانه با عاملان قاچاق و توزیع مواد افیونی و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد  مواد مخدر به عمل آید.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

نظر شما