شناسهٔ خبر: 48647992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

بیش از ۷۰ درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله‌کشی است

اندیکا- جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از ۷۰ درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله‌کشی است که نسبت به تأمین حدود ۲۰۰ تانکر ثابت و پنج تانکر سیار اقدام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اندیکا اظهار کرد: در این راستا اقدامات خوب و متعددی صورت گرفته است از جمله تعداد هشت واحد مسکونی به نیازمندان واگذار شده که پنج واحد آن با مشارکت کمیته امداد خوزستان و سه واحد دیگر با استفاده از ظرفیت گروه‌های بسیجی در شهرستان احداث شدند.

وی از بازسازی و تعمیر بیش از ۲۵ منزل و چهار مدرسه عشایری که در مناطق صعب‌العبور شهرستان اندیکا خبر داد و بیان کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه مرمت مدرسه بیش از ۱۰ میلیارد ریال و در حوزه بازسازی و تعمیر خانه‌ها حدود ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان به دیگر مشکلات شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از روستاهای این شهرستان فاقد آب لوله‌کشی است که در این راستا سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نسبت به تأمین حدود ۲۰۰ تانکر ثابت و پنج تانکر سیار اقدام کرد و قرار شد که از فردا این تانکرها در اختیار شهرستان قرار گیرند.

سردار باقری در ادامه از واگذاری هفت سری جهیزیه به زوج‌های جوان خبر داد و بیان کرد: همچنین در حوزه تأمین مواد غذایی، سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نسبت به تأمین یک هزار بسته غذایی به قیمت هر بسته ۵۰۰ هزار تومان اقدام کرد و از فردا این بسته‌ها در اختیار مردم اندیکا قرار خواهد گرفت.

نظر شما