شناسهٔ خبر: 48647849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خداحافظی والیبال ایران از المپیک

تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن هم شکست خورد تا در مرحله گروهی المپیک توکیو حذف شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
تیم ملی والیبال ایران در آخرین و پنجمین بازی خود در مرحله گروهی المپیک توکیو با نتیجه سه بر ۲ مقابل ژاپن شکست خورد. ست‌های اول، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ به سود ژاپن رقم خورد و ایران در ست‌های دوم و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۳۱ بر ۲۹ به پیروزی رسید.

ولادیمیر آلکنو در این بازی تیم خود را با ترکیب اصلی سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، سید محمد موسوی و علی‌اصغر مجرد روانه میدان کرد. هنگام توپ‌گیری آرمان صالحی و در زمان دریافت مهدی مرندی در زمین حضور پیدا می‌کردند.

با این نتیجه ایران با ۲ برد و ۶ امتیاز، در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه A قرار گرفت و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود نکرد.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار شد. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند. ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان رفت و برزیل، آمریکا، روسیه، فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار داشتند.

تا کنون صعود لهستان، ایتالیا، ژاپن و کانادا از گروه اول و صعود روسیه، برزیل و فرانسه از گروه دوم قطعی شده است. آخرین تیم حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی هم برنده دیدار امروز آمریکا و آرژانتین خواهد بود.

نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو

ایران ۳ - لهستان ۲ (۱۸-۲۵/ ۲۵-۲۲/ ۲۵-۲۲/ ۲۲-۲۵/ ۲۳-۲۱)

ایران ۳ - ونزوئلا صفر (۲۵-۱۷/ ۲۵-۲۰/ ۲۵-۱۸)

ایران صفر - کانادا ۳ (۱۶-۲۵/ ۲۰-۲۵/ ۲۲-۲۵)

ایران - ایتالیا (۲۸-۳۰/ ۲۱-۲۵/ ۲۵-۲۱/ ۲۱-۲۵)

ایران - ژاپن (۲۱-۲۵/ ۲۵-۲۰/ ۳۱-۲۹/ ۲۲-۲۵/ ۱۵- ۱۳)

نظر شما