شناسهٔ خبر: 48647199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نورانی و درخشان است

بوشهر-نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک کارنامه بسیار نورانی و درخشان است و آثار و برکات آن کاملاً مشهود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با کارکنان و مسئولین شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با وجود آیت الله جنتی و جناب آقای لطفی و مسئولین استانی و به ویژه در استان بوشهر، نقش فوق العاده ای در تاریخ انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این شورا موجب شد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه تجلی داشته باشد و در مقابل هجمه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان سد محکم انقلابی باشد و از طرف دیگر، پنجره ارائه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با ویژگی ولایتمداری به جامعه ملی و بین المللی باشد.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نعمت الهی است که با وجود انقلاب اسلامی ایران متولد و رشد کرده و الحمدالله کانون حمایت و پاسداری انقلاب است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ ایران، حرکت ولایی، انقلابی و روشنگرانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه ۹ دی فراموش نخواهد کرد.

آیت الله صفایی بوشهر افزود: این برخواسته از اندیشه‌هایی بود که نیروی انقلابی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری ایجاد کردند و الحمدالله در استان بوشهر ۸ دی آغاز و ۹ دی به صورت ملی ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: به همین جهت کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک کارنامه بسیار نورانی و درخشان است و آثار و برکات آن کاملاً مشهود است.

وی بیان داشت: هر جایی و به شکل‌های مختلف که انقلاب به حمایت‌های مردمی نیاز دارد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه مدیریت حضور میدانی مردم و حرکت‌های انقلابی پیشگام است، لذا از این جهت شورای هماهنگی، یک شورای راهبردی، انقلابی، ولایی و مردمی است که کارنامه آن بسیار روشن و تابناک است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: ما از دیرباز در عرصه انقلاب همیشه جریان‌های مختلف تخریب، تضعیف و تخریب انقلاب در فضای بیرونی و داخلی مواجهه بودیم و جهان استکبار و مزدوران آنها همیشه دنبال تخریب آرمان و ارزش‌های انقلاب هستند، اگر نتوانند تخریب کنند تضعیف می‌کنند و اگر نتوانند تضعیف کنند، تحریف را دنبال می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهر عنوان کرد: هدایت مردم به سمت انقلاب ناب اسلامی ایران که همان انقلاب آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است که در صدر آن ولایتمداری است، اگر ما بتوانیم این را حفظ کنیم مصون خواهیم ماند.

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ارکان و کانون‌های مهم حفظ انقلاب در مقابل هجمه‌های تخریبی، تضعیفی و تحریفی علیه اهداف، محتوا و راه انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ بسیاری آمدند که براندازی و تخریب ایجاد کنند اما هدایت‌های مقام معظم رهبری و میدان‌داری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوزه‌های تبلیغی توانست این فتنه عظیم و حساب شده را درهم شکسته و این تهدید بزرگ را به یک فرصت بسیار قوی برای نظام تبدیل کند.

امام جمعه بوشهر افزود: افرادی در فتنه ۸۸ دارای اندیشه‌های شوم بودند و مثلث تخریب، تضعیف و تحریف را مدیریت می‌کردند که در این فتنه شناخته شدند و انقلاب از آنها پاک شد، این هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

آیت الله صفایی بوشهر بیان داشت: ما در شرایط کنونی باید شورای هماهنگی بسیار قوی داشته باشیم که الحمدالله این فضا ایجاد شده اما با حالت آرمانی فاصله داریم، ما باید کل نیروی‌های انقلابی در سطح ملی و استانی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرتبط باشند و خود را عضوی از این شورا بدانند.

نظر شما