شناسهٔ خبر: 48646728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه با رسالت مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به میدان آمد/ اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اندیکا

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت: این پروژه‌ها با توجه به رسالتی که سپاه در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی دارد اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

سردار نعمت‌الله باقری، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با ماموریت سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان اندیکا بودیم.

وی افزود: این پروژه‌ها با توجه به رسالتی که سپاه در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی دارد اجرایی شد.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: ساخت هشت واحد مسکونی را داشتیم که پنج واحد آن با مشارکت مجموعه کمیته امداد و سه واحد با استفاده از ظرفیت گروه‌های بسیجی سطح شهرستان آماده و امروز واگذار شدند.

وی افزود: همچنین بیش از ۳۰ واحد مرمت و بازسازی داشتند که امروز تحویل داده شد.

باقری بیان کرد: طی سال گذشته بیش از ۲۰ مدرسه تعمیر و بازسازی شد و چهار مدرسه در مناطق روستایی و عشایری نیز ابتدای سال جاری کلنگ‌زنی شدند.

وی افزود: همچنین به جهت ارج نهادن به سنت پیامبر و ترویج ازدواج آسان امروز هفت جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با توجه به محرومیت‌های شهرستان اندیکا برای رفاه حال جوانان این شهرستان به همت بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی استان بخشی از تجهیزات ورزشی تامین و تحویل داده شد.

باقری عنوان کرد: بیش از ۷۰ روستای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله‌کشی هستند به همین دلیل نسبت به تامین تانکرهای سیار و ثابت، نزدیک به ۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت و پنج تانکر سیار از فردا جهت بهره‌برداری در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: یک هزار بسته غذایی، هر کدام به ارزش پانصد هزار تومان تامین و از امروز در اختیار مردم شریف اندیکا قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: مجموع اعتباراتی که در حوزه مدرسه‌سازی هزینه شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: همچنین نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت و تعمیر منازل هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما