شناسهٔ خبر: 48646566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از ورزشکاران قهرمان هرمزگانی

در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان از ابوالحسن خاکی زاده قهرمان هرمزگانی والیبال ساحلی آسیا و از تیم‌های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در لیگ‌های کشوری تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی ،استاندار هرمزگان در  مراسم تجلیل از ورزشکاران استان، ابوالحسن خاکی زاده را نماینده خوبی برای ورزش استان هرمزگان در میادین بین المللی دانست و گفت: ورزشکاران هرمزگان به طور حتم حمایت مسئولان استان را پشت سر خود دارند.

همتی گفت: در چند سال اخیر به سرعت در بحث توسعه زیرساخت‌ها گام برداشتیم و توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق توسعه نیافته سرعت خوبی داشت.

او با بیان اینکه در گذشته حمایت‌هایی از تیم آذرخش شد، اما شیوه کمک باید اصلاح می‌شد؛ گفت: به جایی رسیده بودیم که هیچ بنگاه اقتصادی حاضر به حضور در ورزش حرفه‌ای هرمزگان نبود و اکنون همه نگاه‌ها و درخواست‌ها در هر زمینه‌ای به سمت بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان است.

بیشتر بخوانید؛ 

استاندار هرمزگان گفت: برخی تعلل‌ها سبب از دست رفتن امتیاز لیگ برتری هوادار برای هرمزگان شد و دیگر امروز نباید آن اشتباه را انجام دهیم و باید با خرید امتیاز تیم لیگ یک هم ظرفیت‌ها برای جوانان هرمزگانی و هم زیر ساخت‌ها توسعه یابد.

همتی افزود: در موضوع خرید امتیاز تیم لیگ یک به دنبال تثبیت پشتیبانی صنایع سهامدار با محوریت یکی از بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان از این باشگاه هستیم تا در سال‌های آینده به مشکل برنخوریم.

استاندار هرمزگان گفت: در حد توان از تیم‌های گروهی در سطح کشور و ورزشکاران هرمزگانی موفق در میادین بین المللی حمایت می‌کنیم.

همتی افزود: به تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ‌های کشوری نیز براساس پیروزی هایشان در فصل گذشته پاداشی در نظر گرفته ایم که امروز پرداخت می‌شود.

او بر حمایت شهرداری‌ها از تیم‌های حاضر در لیگ کشوری تاکید کرد و گفت: در ارتباط با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد هر یک از مجموعه‌های ورزشی استان به یکی از صنایع واگذار تا مرمت و بهسازی مجموعه‌ها با سرعت شکل بگیرد.

انتهای خبر /ز

برچسب‌ها:

نظر شما