شناسهٔ خبر: 48645507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دورکاری کارمندان خوزستانی طبق رنگ بندی کرونایی

دورکاری کارمندان ادارات با توجه به ورود خوزستان به پیک جدید کرونا و وضعیت شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی باید اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور حضور کارمندان در محل کار در شهرستان‌های قرمز یک سوم، نارنجی ۵۰ درصد و در شهرستان‌های زرد کرونایی با حضور ۲ سوم کارمندان انجام شود.

رسول امیری افزود : با توجه به مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا، تمامی دستگا‌های اجرایی موظف به انجام دورکاری هستند و در این خصوص بازرسان ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا از تمامی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و خصوصی دیدن می‌کنند.

وی گفت :  در صورت اجرا نشدن مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی مطابق با بخشنامه ۲۹۰۸۲۳مورخ ۹۹/۶/۵ سازمان اداری و استخدامی کشور اعمال مجازات به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در مرتبه نخست اخطار، در مرتبه دوم توبیخ کتبی درج در پرونده، در مرحله آخر انفصال از خدمت و معرفی به مراجع قضایی خواهد بود.

تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده که شامل تزریق ۵۷۰ هزار واکسن در دز اول و بیش از ۱۳۰ هزار دز دوم است.

 

بیشتر بخوانید : استاندار: ورود و خروج خودرو‌ها به شهر‌های قرمز خوزستان ممنوع


اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

نظر شما