شناسهٔ خبر: 48642749 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

«صبح پارسی» میزبان متخصص اطفال می شود

برنامه تلویزیونی «صبح پارسی»، برنامه صبحگاهی شبکه جهانی جام جم است. دوشنبه تا جمعه هر هفته از ساعت ۹ صبح به وقت ایران و ۶:۳۰ صبح به وقت وین به مدت ۷۵ دقیقه و با حضور مهمانان متنوعی از حوزه های مختلف، آغاز می شود. ورزش صبحگاهی و میز خبر نیز از بخش های ثابت این برنامه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ برنامه تلویزیونی «صبح پارسی»، برنامه صبحگاهی شبکه جهانی جام جم است.  دوشنبه تا جمعه هر هفته از ساعت ۹ صبح به وقت ایران و ۶:۳۰ صبح به وقت وین به مدت ۷۵ دقیقه و با حضور مهمانان متنوعی از حوزه های مختلف، آغاز می شود. ورزش صبحگاهی و میز خبر نیز از بخش های ثابت این برنامه است.

صبح پارسی در اولین برنامه هفته جدید میزبان دکتر صدیقه اعتماد سعید، متخصص اطفال و مدیر رادیو سلامت است و قرار است درباره مشکلات کودکان به بحث و گفتگو بپردازد و پاسخگوی سوالات مجریان در خصوص موضوع برنامه نیز هست.

صبح پارسی با تهیه کنندگی علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی و مجریان اصلی امیرمحمد زند و شمیم علیزاده، از قاب شبکه جام جم مهمان تلویزیون ایرانیان در سراسر جهان است.

بینندگان و مخاطبان شبکه جهانی جام جم می توانند ویدئوهای برنامه، پشت صحنه، گالری تصاویر و اخبار برنامه را در صفحه رسمی صبح پارسی به نشانی sobheparsi در فضای مجازی مشاهده کنند.

همچنین تکرار برنامه در سایت و اپلیکیشن تلوبیون در اختیار مخاطبان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما