شناسهٔ خبر: 48642349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه‌ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کار جهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز پیام مقام معظم رهبری به اعضای گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در یازدهم مردادماه سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تفکر جهادی است و کار جهادی برخاسته از ایمان و اراده الهی می‌باشد که خوشبختانه در طی این سال‌ها مورد استقبال جوانان در قالب گروه‌های بسیج سازندگی قرار گرفته است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه‌ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کار جهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه در طی این سال‌ها گروه‌های جهادی بسیج با حضور به‌موقع خود در حوادث و بحران‌ها علاوه بر اینکه منشأ خدمات زیادی بوده‌اند همواره تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده‌اند که نمونه آن حضور مؤثر در سیل و زلزله سال‌های گذشته و همین بیماری منحوس کرونا بود.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: حضور جهادگران بسیجی که همراه با بصیرت، ایمان قلبی و عشق به خدمت‌رسانی در مناطق محروم است موجب اثرگذاری اقدامات آنها می‌شود و جهادگران بسیجی یکی از دلسوزترین اقشار جامعه هستند که صادقانه و دلسوزانه خدمات بی‌منت به مردم ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهمی که باید مورد توجه باشد گسترش کیفیت و کمیت اردوهای جهادی است که باید در همه عرصه‌ها و با رویکرد تخصصی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی بسیج علاوه بر اینکه منشأ خدمات زیادی است صدها درس دیگر برای آنها دارد که مهمترین درس آن خداشناسی و معرفت است که در کنار توجه به محرومین و کسب تجربیات ارزشمند رقم می‌خورد.

دری‌نجف‌آبادی اظهار داشت: استان مرکزی از طی سال‌های گذشته همواره در کار جهادی، خدمت به مستضعفین و مناطق محروم پیشگام بوده و وجود بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف نشان از علاقه جوانان و نوجوانان استان برای خدمت‌رسانی به محرومین دارد.

وی افزود: حضور بسیج و تفکر جهادی در طول انقلاب اسلامی همواره مشکل‌گشا بوده و هرکجا با تفکر و روحیه جهادی پیش رفتیم دستاوردها و حماسه‌های بزرگی خلق شده و این باید در گام دوم انقلاب اسلامی درس مهمی ‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ورود بسیج سازندگی برای حل آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت مهم است و همه باید در این خصوص با برنامه‌ریزی و جدیت اقدام کنند و رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما