شناسهٔ خبر: 48636670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

المپیک توکیو| دفاع رئیس فدراسیون دوومیدانی از عملکرد ضعیف ملی پوشان/ صیامی: ناراحت نیستم!

رئیس فدراسیون دوومیدانی با وجود عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در المپیک از آنها دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هاشم صیامی در مورد عملکرد نمایندگان ایران و اینکه همه از نتایج کسب شده در المپیک توکیو ناراحت هستند، اظهار داشت: من ناراحت نیستم اما باید بدانید بضاعت و ظرفیت دوومیدانی همین است. ما شانس کسب مدال نداشتیم. قبلا حدادی شانس مدال بود اما با شرایطی که برای او به وجود آمد، این اتفاق نیفتاد. تفتیان، فصیحی و پیرجهان هم که سهمیه گرفته بودند، اگر رکورد خودشان را می‌زدند و یک مرحله بالاتر می‌آمدند، نتیجه خوبی بود.

وی تاکید کرد:کسب مدال در المپیک به این سادگی‌ها نیست و با ظرفیت فعلاً شانسی نداریم. اگر می‌خواهیم به مدال برسیم، باید ورزشکارانی در سطح احسان حدادی تربیت کنیم. متاسفانه پیرجهان که در این دوره شرایط خوبی برای المپیک داشت و آماده بود،‌ بدشانسی آورد و کرونا گرفت.

حسن تفتیان در یکی از راحت ترین دسته‌ها برای صعود به نیمه نهایی حضور داشت، اما نتوانست صعود کند، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکرد این ورزشکار گفت: او رکورد خوبی را زد و اگر در گروه‌های دیگر بود، می‌توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند!

رئیس فدراسیون دوومیدانی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد وضعیت حدادی گفت‌: یکی از نمایندگانی که می‌توانست به فینال برسد، احسان حدادی بود اما با مشکلات و مصدومیت‌هایی روبرو شد. حضور او هم همانطور که خودش گفته به خاطر المپیک بود. حضور در المپیک برای او بسیار مهم بود و می‌خواست حتما شرکت کند. او در یکسال گذشته در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود و فقط قبل از المپیک در لیگ دو میدانی پرتاب کرد و المپیک دومین مسابقه‌اش بود. در المپیک هم تمام تلاشش را کرد و دوست داشت رکورد خوبی بزند و دل مردم را شاد کند.

وی عنوان کرد: ما بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کردیم تا بدون مشکل تمرین کنند. برای بازی‌های آسیایی سال آینده کار سختی پیش رو داریم و حداقل باید 10، 12 ورزشکار داشته باشیم که امیدمان به مدال بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما