شناسهٔ خبر: 48636440 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعمیر شناور ناجی در بندرشهید رجائی بندرعباس

شناور ناجی ۱۱ پس از تعمیر اساسی و زیر آبی به ناوگان جستجو و نجات دریایی هرمزگان ملحق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،پوررجبی،معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از  پایان تعمیرات اساسی و زیر آبی ناجی ۱۱ و الحاق این شناور به ناوگان جستجو و نجات دریایی استان خبر داد.

 پوررجبی با اشاره به تعمیرات دوره‌ای شناور‌های فعال در امر جستجو و نجات در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی افزود:از ابتدای امسال تاکنون شناور ناجی ۱۱ دومین فروند شناوری است که به دست متخصصان داخلی تعمیر و به ناوگان جستجو و نجات دریایی ملحق شده است.

 او گفت: کلیه قطعات یدکی مورد نیاز شناور‌ها چه شناور‌های جستجو و نجات و چه شناور‌های خدماتی تا جایی که در کشور توان ساخت آن وجود داشته باشد از سازندگان داخلی تامین و به دست متخصصان مبرز داخلی تعویض می‌شود.

پور رجبی به تعمیرات اساسی و زیر آبی صورت گرفته بر روی شناور ناجی ۱۱ نیز اشاره‌ای کرد و گفت: خزه زدایی وایر برس کاری ضخامت سنجی بدنه زیرآبی و همچنین تعمیر اساسی سیستم رانش واتر جت این شناور از جمله مهمترین اقداماتی بوده که از سوی متخصصان بومی انجام گرفته است.

به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ۸ فروند شناور ناجی در گستره دریایی استان هرمزگان امور مربوط به جستجو و نجات دریایی را بر عهده دارند که سال گذشته ۷ فروند آن در تعمیرگاه دریایی بندر شهیدرجایی مورد تعمیرات اساسی و زیر آبی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ا

نظر شما