شناسهٔ خبر: 48635342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| آزادکاران از دهکده بازی‌ها کشتی نجاتی و م...

اقتصاد ایران: اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که روز گذشته وارد دهکده بازی های المپیک شده‌اند، صبح امروز در همین محل به تماشای کشتی علیرضا نجاتی و امین میرزازاده مقابل حریفان نشستند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2020 از ساعت 6:30 صبح امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در توکیو آغاز شد. علیرضا نجاتی در 60 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم دو نماینده ایران در روز اول رقابت ها بودند. نجاتی که به‌عنوان دارنده مدال برنز سال 2019 جهان یکی از شانس‌های کسب مدال در وزن اول بود، در مبارزه نخستش مقابل حریف ارمنی تن به شکست داد و در ادامه آرمن ملکیان به حریف اوکراینی باخت تا نماینده کشورمان از دور رقابت ها حذف شود.

امین میرزازاده نیز بعد از شکست حریف کره‌ای، مقابل میخایین لوپز پرچمدار ورزش کوبا که به دنبال صید چهارمین طلای المپیکش هست، تن به شکست داد تا در صورت پیروزی این کشتی‌گیر سرشناس مقابل رضا کایالپ قهرمان مدعی ترک، میرزازاده نیز شانس حضور در گروه شانس مجدد را به دست خواهد آورد.

ملی‌پوشان آزاد‌کار کشورمان که روز گذشته با تست‌های منفی کرونا در دهکده بازی های المپیک مستقر شدند، با توجه به اینکه صبح امروز (10 مرداد) تمرین کشتی در برنامه‌شان بود، از طریق تلفن‌های همراه در دهکده بازی‌ها کشتی‌های نجاتی و میرزازاده را تماشا کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما