شناسهٔ خبر: 48633760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لژیونر فوتسال برای بازی با بلاروس به ایران می‌آید

احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان، اوایل شهریور ماه به ایران می‌آید تا خود را برای بازی با بلاروس آماده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از اینکه موفق شد در تورنمنت ۸ جانبه تایلند به مقام قهرمانی دست پیدا کند، بامداد امروز به تهران بازگشت.

قرار است دور جدید تمرینات تیم ملی برای بازی با بلاروس و همچنین حضور در جام جهانی، بعد از گذشت ۴ هفته از بازی‌های لیگ برتر آغاز شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده توسط مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال، ملی پوشان کشورمان قرار است روز‌های ششم و هشتم شهریور ماه ۲ بازی دوستانه برابر بلاروس برگزار کنند. این بازی به میزبانی بلاروس و در شهر مینسک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

همچنین قرار است احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که در لیگ چین و در تیم شنزن بازی می‌کند، اواخر مرداد ماه به ایران بیاید و قبل از سفر تیم ملی به بلاروس در اردو شرکت کند. اسماعیل پور به دلیل حضور در لیگ چین در چند اردوی اخیر تیم ملی غایب بوده و حالا قرار است بعد از مدت‌ها دوری دوباره به اردوی تیم ملی اضافه شود و خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی آماده کند.

آن طور که گفته می‌شود اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای بازی با بلاروس سوم شهریور ماه شروع می‌شود و بعد از آن ملی پوشان روز چهارم شهریور ایران را به مقصد بلاروس ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما