شناسهٔ خبر: 48633435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

۴ بازیکن قرضی استقلال در لیست انتظار

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازیکن استقلال به صورت قرضی از این باشگاه راهی تیم‌های دیگر شدند و حالا با پایان رقابت‌های فصل بیستم لیگ برتر آنها نیز در نوبت انتظار قرار گرفتند تا در صورت صلاحدید و درخواست فرهاد مجیدی یک‌بار دیگر به استقلال بازگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ طی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازیکن استقلال به نام‌های محمد بلبلی، رضا آذری، فردین رابط و سجاد آقایی به صورت قرضی از این باشگاه راهی تیم‌های دیگر شدند و حالا با پایان رقابت‌های فصل بیستم لیگ برتر آنها نیز در نوبت انتظار قرار گرفتند تا در صورت صلاحدید و درخواست فرهاد مجیدی یک‌بار دیگر به استقلال بازگردند.



تیم فوتبال استقلال درحالی با عنوان سومی به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل بیستم پایان داد که این تیم هنوز برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شانس دارد و در اولین گام به همین منظور چهارشنبه هفته جاری در تهران با گل‌گهر سیرجان مسابقه خواهد داد، این درحالی است که شاگردان فرهاد مجیدی در صورت برتری در این مسابقه می‌توانند هفدهم مردادماه دیدار فینال را در کرمان مقابل یکی از تیم‌های فولاد یا ملوان برگزار کنند تا به این ترتیب فصل فوتبالی برای استقلالی‌ها نیز به پایان برسد. با این حال آبی‌پوشان حدود یک‌ماه دیگر باید در امارات میزبان الهلال عربستان باشند تا دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند. البته استقلال میزبان این دیدار است اما از آنجایی که این رقابت به‌صورت تک‌حذفی و در خارج از ایران برگزار می‌شود می‌تواند حساسیت‌های خاص خود را داشته باشد که بر همین اساس این موضوع می‌طلبد تا فرهاد مجیدی هرچه سریع‌تر برای آماده‌سازی استقلال به‌منظور حضور پرقدرت این تیم در این رقابت دست به کار شود.

 

نکته قابل‌توجه اینکه طی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازیکن استقلال به نام‌های محمد بلبلی، رضا آذری، فردین رابط و سجاد آقایی به صورت قرضی از این باشگاه راهی تیم‌های دیگر شدند و حالا با پایان رقابت‌های فصل بیستم لیگ برتر آنها نیز در نوبت انتظار قرار گرفتند تا در صورت صلاحدید و درخواست فرهاد مجیدی یک‌بار دیگر به استقلال بازگردند. بازیکنان لیگ برتری با پایان رقابت‌ها به شهرهای خود بازگشته‌اند تا استراحت دو تا چهار هفته‌ای را در دستور کار قرار دهند اما اگر هرکدام از این بازیکنان در فهرست مجیدی برای رقابت‌های آسیایی قرار بگیرند باید هرچه سریع‌تر در تمرین استقلال حاضر شوند تا تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی خود را زیرنظر فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادر فنی آبی‌پوشان پیگیری کنند. در این خصوص شنیده می‌شود این چهار بازیکن که در لیست انتظار قرار دارند در تماس‌هایی با مسئولان باشگاه و کادر فنی منتظر هستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف خود را برای فصل آینده بدانند. همچنین نکته دیگر اینکه شاهین طاهرخانی و حسین پورحمیدی به صورت قطعی فصل گذشته از استقلال جدا شده اما برخی شایعه‌ها حکایت از آن دارد که شاید این دو بازیکن سابق استقلال نیز برای فصل آینده به این تیم بازگردند./فرهیختگان

نظر شما