شناسهٔ خبر: 48632503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵ روستای الموت غربی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

قزوین- ایرنا- ۱۵ روستای الموت غربی روز یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و هیات همراه از نعمت گاز برخوردار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در حاشیه طرح گازرسانی یه روستاهای الموت غربی، گفت: گازرسانی به این روستاها از سال ۹۸ با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال ِآغاز شد و امروز یک هزار و ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
اسماعیل مفرد بوشهری اظهار داشت: امروز مشعل گاز در روستاهای خسرود، دستجرد سفلی، کاکوهستان، کنگرین، بلکان، طیاندشت، پررود، ده دوشاب، امامزاده هارون، طهمورث آباد، احمدآباد، توته چال، اربدیان، کله کوب و گشنه رود روشن شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون کل الموت شرقی و غربی ۵۶ درصد تحت پوشش طرح گازرسانی هستند که تا پایان سال در ۱۳ روستای دیگر در منطقه الموت طرح گاز رسانی به اتمام خواهد رسید و این میزان به ۶۷ درصد افزایش می یابد.
این مسوول تاکید کرد: همچنین طرح گاز رسانی در منطقه طارم نیز با جدیت در حال انجام است و هم اکنون ۴۹ درصد جمعیت در این منطقه تحت پوشش هستند که با تکمیل طرح‌های نیمه تمام، این رقم به ۶۰ درصد خواهد رسید.
مفرد بوشهری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان در سال جاری تسریع در گازرسانی روستایی است و هم اکنون بیش از ۵۶۰ روستا در استان از نعمت گار برخوردار هستند.  
بخش الموت غربی به مرکزیت رازمیان در شمال شرق استان واقع شده و از توابع شهرستان قزوین به شمار می رود.

نظر شما