شناسهٔ خبر: 48630692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شورای هماهنگی نقش کلیدی در جلب حضور حداکثری مردم ایفا می کند

رشت- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انقلاب دژی محکم در برابر دشمنان است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات نقش کلیدی در این زمینه دارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ولی عادلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برای برگزاری برنامه‌های بسیار خوب و باشکوه در مناسبت‌های انقلابی، اظهار کرد: این شورا همواره نقش اساسی و محوری خود را به خوبی در ویژه برنامه‌های ملی و استانی ایفا کرده است.

وی بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برپایی راهپیمایی‌ها را نیازمند یک انسجام و هماهنگی دانست و گفت: این شورا در مناسبت‌های مهم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۱۳ آبان و سایر ایام الله انقلاب اسلامی زحمات فراوانی کشیده و خوش درخشیده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، مناسبت‌های انقلاب اسلامی و در رأس آن راهپیمایی ۲۲ بهمن را شناسنامه نظام دانست و تصریح کرد: با احیای ایام الله و مناسبت‌های انقلابی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب زنده می‌ماند و قطعاً حضور آحاد مردم در مناسبت‌های انقلابی مهر تأییدی بر ادامه مسیر نورانی انقلاب شکوهمند ایران است با احیای ایام الله و مناسبت‌های انقلابی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب زنده می‌ماند و قطعاً حضور آحاد مردم در مناسبت‌های انقلابی مهر تأییدی بر ادامه مسیر نورانی انقلاب شکوهمند ایران است.

حجت الاسلام عادلی، حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انقلاب را یک دژ مستحکم در برابر دشمنان و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان دانست و ادامه داد: حضور پررنگ، حداکثری و همه جانبه مردم در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مختلف انقلابی بیمه کننده انقلاب اسلامی است لذا نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این عرصه بسیار کلیدی، پررنگ و اثرگذار است.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان قبل از فرا رسیدن هر مناسبتی، از مدیران و مسئولان استانی برای شرکت در جلسات دعوت و هماهنگی‌های لازم جهت برپایی مؤثر و باشکوه مراسم و برنامه‌ها را با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها انجام می‌دهد لذا شاهد یک تقسیم کار خوب بین نهادها و دستگاه‌ها هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به مدیریت موفق این شورا در استان، عنوان کرد: نظارت، همراهی و هدایت نماینده ولی فقیه در استان و هماهنگی شورا سبب شده تا شاهد یک درخشش خاص در برنامه‌های مناسبتی انقلاب باشیم.

ولایت فقیه تکیه گاه اول انقلاب و ستون نظام اسلامی است

حجت الاسلام عادلی، مهمترین خروجی اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در حضور پررنگ مردم در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های اسلامی و انقلابی دانست و گفت: این حضور باشکوه و پررنگ علاوه بر اینکه بیانگر انقلابی بودن و ولایی بودن مردم گیلان است، از یک مدیریت صحیح و هماهنگی منسجم در میان دستگاه‌های فرهنگی، شخصیت‌های حقیقی، حقوقی و مردمی، افراد شاخص و اثرگذار و چهره‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه آیت الله جنتی یک چهره محبوب، درخشان و انقلابی است، عنوان کرد: انقلابی بودن و ولایی بودن ایشان موجب شده همواره در کنار امامین انقلاب باشد و از ذخایر نظام اسلامی محسوب شود. در واقع وجود ایشان چه در شورای نگهبان و چه شورای هماهنگی، وزنه انقلاب اسلامی بوده و باعث تقویت نظام می‌شود.

حجت الاسلام عادلی، اعتماد آحاد ملت به آیت الله جنتی را سرمایه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: شناخت مردم نسبت به این چهره انقلابی و ولایی و اعتماد و اطمینان آنان از همراهی و هماهنگی ایشان با منویات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب، موجب شده در همه مناسبت‌های انقلاب اسلامی شاهد همراهی ملت با مسیری باشیم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آن را ترسیم کرده است.

وی ولایت فقیه را تکیه گاه اول انقلاب و ستون همیشه برافراشته نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه دژ شکست ناپذیر نظام ولایت فقیه دژ شکست ناپذیر نظام است بوده و ایشان از جمله کسانی است که مردم به ولایت پذیری و همراهی وی با ولایت ایمان و باور دارند و لذا در جریان مناسبت‌های انقلاب با خیال راحت و اطمینان خاطر نقش آفرینی می‌کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با اشاره به درخشش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جریان رزمایش مواسات و ایران همدل نیز، یادآور شد: با هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و نقش آفرینی همه مدیران و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی و خیرین در مواسات و همدلی ایام کرونا نیز در کشور نمونه بودیم.

وی عضویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در قرارگاه رزمایش مواسات را بسیار مثمر ثمر دانست و اضافه کرد: همانگونه که مردم گیلان در جریان فتنه ۸۸ احساس تکلیف کردند و یک روز زودتر از مردم ایران برای مقابله با فتنه گران به میدان آمدند، با نقش آفرینی مهم و برجسته این شورای در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۸ نیز شاهد درخشش گیلانی‌ها زیر بارش برف سنگین بودیم که کیلومترها با پای پیاده آمدند و خود را به میدان شهدای ذهاب رشت رساندند تا به ندای ولی فقیه لبیک بگویند.

نظر شما