شناسهٔ خبر: 48624528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش همدان: آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر راه‌اندازی شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ملایر اکنون قطب اصلی هندبال بانوان همدان به شمار می‌رود و توصیه می‌شود مرکز استعدادیابی و آکادمی بین‌المللی هندبال غرب کشور با محوریت این شهرستان راه‌اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز شنبه در بازدید از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در ملایر اظهار داشت: هندبال یکی از رشته‌های ورزشی فعال در کشور است که در استان همدان نیز دارای قهرمانان و ملی‌پوشان ارزنده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی و مرکز استعدادیابی والیبال غرب کشور در شهرستان نهاوند هستیم تا شاهد ایجاد شور و نشاط در ورزش استان همدان باشیم و ملایر نیز می‌تواند در هندبال به این مهم برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان حضور ملایر در لیگ هندبال کشور را مثبت دانست و افزود: باید برای جذب حامی مالی برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

سیفی با بیان اینکه باید از ورزشکاران به‌عنوان یک برند برای توسعه رشته‌های ورزشی استفاده کنیم، گفت: برای حمایت از قهرمانان استان همدان سهمیه‌ای از طرف صندوق حمایت از قهرمانان در نظر گرفته شده و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون قهرمانان و جوانان متاهل می‌توانند از طرح مسکن ملی استفاده کنند و امیدواریم شرایطی فراهم شود تا جوانان و قهرمانان ورزشی مجرد نیز بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشور هم اکنون در ملایر دایر است.

نظر شما