شناسهٔ خبر: 48623073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان جیرفت خبر داد

باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در استان کرمان متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«حسین سلامی» اظهار کرد: پس از صدور دستورات قضایی لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی ماموران اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت .

وی بیان کرد: پس از شناسایی اعضای باند، با دستور دادستانی و در یک عملیات منسجم با همکاری پلیس باند مذکور به صورت همزمان در دو شهرستان جیرفت و سیرجان مورد ضربه قرار گرفت و ۳۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سلامی اعلام کرد: در این رابطه دو نفر از اعضای اصلی این باند بازداشت و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

وی افزود: باند مذکور به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی به استان های عمقی کشور می نمود کا با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی منهدم شد.

دادستان جیرفت با اشاره به مبارزه بی امان و قاطع دستگاه قضایی با عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما