شناسهٔ خبر: 48622941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت برق استان همدان خبر داد:

کشف تعداد ۶۴ مزرعه بیت کوین با مجموع ۳۹۵ ماینر در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت برق استان همدان گفت: طی بازه زمانی ۲۸ اردیبهشت تا پنجم مرداد ماه سال جاری تعداد ۶۴ مزرعه بیت کوین با مجموع ۳۹۵ ماینر در استان همدان کشف شده‌ است

صاحب‌خبر -

به گارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در خصوص اقدامات انجام شده در زمان پیک مصرف برق اظهار کرد: طی بازه زمانی ۲۸ اردیبهشت تا پنجم مرداد ماه سال جاری تعداد ۶۴ مزرعه بیت کوین با مجموع ۳۹۵ ماینر در استان همدان کشف شده‌ که توانستیم یک مگاوات صرفه‌جویی کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح پیک بار تاکنون یک هزار و ۹۳۸ بازدید از ادارات انجام شده که ۸۱۴ مورد منجر به اخطار کتبی شده و برق ۸۱ اداره و بانک پرمصرف که رعایت الگوی مصرف را نداشتند، قطع شده تا مدیریت مصرف انجام دهند و این روند تا پایان پیک امسال ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: بازدید از ۱۲ هزار و ۳۱۹ مرکز تجاری نیز از دیگر اقدامات است که چهار هزار و ۸۷۳ مورد منجر به اخطار کتبی شده و با هماهنگی با دادستانی استان توانستیم برق ۳۷۵ مورد از مراکز پر مصرف را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه از یک هزار و ۲۹۳ نمای ساختمان، تابلو سر درب مغازه‌ها و ادارات نیز بازدید شده است، گفت: از این تعداد ۵۲۹ اخطار کتبی دریافت کردند و برق ۱۵۴ مورد آنها قطع شد.

جمشیدی با بیان اینکه سهمیه انرژی مصرفی استان همدان اکنون ۶۰۵ مگاوات است، گفت: در حال حاضر ۷۵۳ مگاوات مصرف استان همدان است که با توجه به افزایش مصرف از میزان سهمیه تعیین شده باید حدود ۱۵۰ مگاوات مدیریت مصرف داشته باشیم در غیر این صورت خاموشی  به استان توسط دیسپاچینگ ملی اعمال خواهد شد.

نظر شما