شناسهٔ خبر: 48622649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علیزاده: در بازی مقابل ذوب آهن از شرافتمان دفاع کردیم/ فصل آینده در چمن طبیعی بازی خواهیم کرد

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد این تیم در فصل بیستم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

علی علیزاده، معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برد مقابل ذوب آهن در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: متاسفانه تیم مس رفسنجان ۲ بازی مقابل سپاهان و ماشین سازی را بد واگذار کرد و خیلی‌ها انگ  تبانی به ما زدند. در واقع به ما اهانت شد، اما در بازی مقابل ذوب آهن می‌خواستیم از شرافت تیممان دفاع کنیم و خداراشکر نیز با پیروزی از میدان خارج شدیم.  

او در خصوص مشکلات کاروان مس رفسنجان برای رسیدن به ورزشگاه فولاد شهر گفت: متاسفانه ۲ اتوبوس رزرو شده ما  ساعت ۱۷:۳۰ به ما اعلام کردند که نمی‌توانند اعضای تیم را از هتل به ورزشگاه برسانند و ما مجبور شدیم بازیکنان و اعضای کاد رفنی را با تاکسی به سمت ورزشگاه راهی کنیم. ما هیچ گونه تقصیری را در این خصوص متوجه تیم ذوب آهن و مسئولان آن نمی‌دانیم و خوشبختانه توانستیم در این بازی پیروز شویم.

خوشبختانه در فصل اول حضور مس رفسنجان در لیگ برتر به ۲ هدف برنامه سه ساله خود رسیدیم

علیزاده در خصوص عملکرد مس رفسنجان در اولین فصل حضورش در لیگ برتر بیان کرد:  این فصل برای تیم مس رفسنجان به سختی گذشت؛ چون تیم ما تجربه حضور در لیگ برتر را نداشت و باید هزینه‌هایی را صرف می کردیم تا تجربه کسب کنیم. ما برنامه ریزی سه ساله ای را انجام داده بودیم که در سال اول حضورمان در لیگ برتر تیم را حفظ کنیم، سال دوم رتبه تک رقمی کسب کنیم و سال سوم بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم. خدا را شاکر هستیم که در سال اول حضورمان در لیگ به ۲ هدف برنامه ریزی شده رسیدیم. ما فصل سخت دیگری را  پیش رو داریم و سعی می‌کنیم چندین بازیکن خوب را به تیم اضافه کنیم تا محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان از نظر بازیکن کمبودی نداشته باشد. ربیعی فصل آینده نیز به طور قطعی  سرمربی تیم ما خواهد بود.

او درباره بازیکنانی که این فصل قراردادشان  با مس تمام شده است، گفت: حدود ۷ الی ۸ بازیکن  قراردادی ۲ ساله با تیم دارند و سایر بازیکنان قراردادی یک ساله دارند. از اواخر همین  هفته قرارداد بازیکنان مد نظر ربیعی را تمدید خواهیم کرد و فکر می‌کنم اگر بتوانیم در فصل نقل و انتقالاتی پیش رو ۷۰ الی ۸۰ درصد بازیکنان مدنظر ربیعی را جذب کنیم عملکردی موفق در نقل و انتقالات داشته ایم.

معاون فنی مس رفسنجان در خصوص ممنوعیت بازی کردن در زمین چمن مصنوعی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: اگر سازمان لیگ این ممنوعیت را نیز اعلام نکرده بود، قطعا در سیاست و تفکر تیم مس رفسنجان این موضوع در اولویت است تا فصل آینده حتما روی چمن طبیعی بازی کنیم؛ چرا که ما این فصل چندین بازیکن کلیدی خود را در چمن مصنوعی از دست دادیم، اما چمن مصنوعی ورزشگاه رفسنجان یکی از بهترین و با کیفیت ترین زمین چمن های مصنوعی‌ کشور است.

او خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم که تا زمان شروع فصل آینده لیگ برتر چمن طبیعی ورزشگاه را آماده بازی‌ها کنیم؛ چرا که لیاقت مردم رفسنجان بسیار بیشتر است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما