شناسهٔ خبر: 48622550 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در جلسه سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی با شورای صنفی مطرح شد:

توجه به دانشجویان سرمایه گذاری برای آینده کشور است/افزایش ظرفیت خوابگاهی در سال جدید/ فاز نهایی سالن ورزشی با تخصیص اعتبار تکمیل می شود

جلسه ای با هدف پیگیری و حل مشکلات دانشجویان بین سرپرست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با دبیر و نائب شورای صنفی دانشجویی دانشگاه برگزار و در آن بر رفع مشکلات تا پیش از آغاز سال تحصیلی مطرح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ایرانشهر، بعد از ظهر امروز جلسه ای بین سرپرست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با دبیر و نائب  شورای صنفی دانشجویی دانشگاه با موضوع بررسی مطالبات، کمبودهای رفاهی و صنفی حوزه دانشجویی و اتخاد راه حل های مناسب  برای آنها قبل از شروع سال تحصیلی جدید مطرح و برگزار  شد.

پارسا مجاهد؛ دبیر شورای  دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در این نشست اظهار کرد:   کلید حل مشکلات همراهی و توجه ویژه مسئولین به حوزه دانشجویی است و  باید به هزینه های امور آموزشی و دانشجویی به چشم سرمایه گذاری برای تربیت مدیران و نیروهای متخصص آینده کشور نگاه شود.

وی افزود: کیفیت غذای دانشجویان ، تکمیل و بهره برداری سالن نیمه کاره ورزشی، کمبود فضای خوابگاهی و اینترنت در دسترس دانشجویان موارد فعلی هستند که باید قبل از آغاز سال تحصیلی رفع شوند.


 در ادامه جلسه دکتر ناصر وطن خواه؛ سرپرست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از مطالبه گری و پیگیری دبیر شورای صنفی استقبال  و بیان کرد: ساماندهی و گسترش خوابگاه ها از اولویت های این معاونت  و موضوع گسترش خوابگاه ها در دست اقدام است.

وی افزود: با همکاری و مساعدت ریاست محترم دانشگاه  ۲ بلوک دانشجویی به تعداد ۲۰۰ نفر در سال جاری به ظرفیت خوابگاه ها اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد:  در بحث تغذیه دانشجویان با شرکت طرف قرارداد برای بهبود کیفیت غذا اتمام حجت و تذکرات لازم داده شده که در سالجاری این امر مهم محقق می شود.

سرپرست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار کرد: برای تکمیل پروژه سالن ورزشی هم  اقداماتی صورت گرفته و به محض تامین اعتبار از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع در اسرع  وقت تکمیل می شود تا دانشجویان در سال تحصیلی جدید بتوانند از آن استفاده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما