شناسهٔ خبر: 48622436 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اطلاع رسانی از طریق پرتال دانشگاه

تزریق واکسن در مرکز درمانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: در این دانشگاه مرکز درمانی خوبی است که امکان تزریق واکسن به اساتید و دانشجویان وجود دارد.

صاحب‌خبر -
آقای دکتر سید احمد معتمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره روند تزریق واکسن به دانشجویان و اساتید این دانشگاه گفت: هم اکنون دانشگاه‌ها و دانشجویان درگیر ویروس کرونا هستند و در طول این مدت دانشگاه‌ها سعی کردند از فضای مجازی به درستی استفاده کنند و این اتفاق نیز رخ داده است.
وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های ازمایشگاهی و کارگاهی دانشجویان فنی و مهندسی در طول این مدت به صورت حضوری برگزار شده است.
رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون در کشور شتاب خوبی گرفته است، امیدواریم که برای دانشگاهیان این مسأله نیز برطرف شود.
وی افزود: پیشنهاد ما این است که ابتدا اساتید و سپس دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی تا مهر واکسینه شوند.
آقای معتمدی تأکید کرد: پس از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی و سال‌های پایین‌تر واکسینه می‌شوند.
وی با بیان اینکه مرکز درمانی خوبی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر وجود دارد گفت: یک مرکز درمانی خوبی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر وجود دارد و در سه ماه گذشته مکاتبات لازم برای تزریق واکسن دانشجویان در این مرکز انجام شده، اما هنوز ابلاغیه‌ای به دانشگاه ارسال نشده است.
 وی افزود: امیدواریم واکسیناسیون اساتید و دانشگاهیان از هفته آینده آغاز شود.
 وی ادامه داد: اطلاع رسانی برای تزریق واکسن به دانشگاهیان و اعلام عمومی به دانشجویان از طریق پرتال دانشگاه انجام می‌شود، زیرا با دانشجویان در ارتباط هستیم و می‌توانیم به راحتی زمان تزریق واکسن را به آن‌ها اطلاع دهیم.
معتمدی در خصوص آموزش در ترم آینده در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ما مشتاق هستیم که آموزش به صورت حضوری باشد، اما این امر بستگی به ابلاغیه وزارت بهداشت دارد.

نظر شما