شناسهٔ خبر: 48622434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احداث بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان غرب کشور در اراک

بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ به همت خیرین نیک اندیش و کمک مردم نوع دوست استان مرکزی بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در منطقه خانه میران اراک در حال ساخت است.
این مجتمع در زمین ۲۰ هکتاری در حال احداث است و تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از محل کمک خیرین برای آن هزینه شده است.

مدیر عامل مرکز خیریه جامع توانبخشی شبانه روزی اراک درحاشیه این بازدید گفت: با کمک ۲۵ میلیاردتومانی خیران استان روند ساخت و ساز در زمین ۲۰ هکتاری این روستا آغاز شده است.
ابدال افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی در زمره استان‌های دارای بیشترین سالمند کشور قرار گرفته است و تنها ۷ مرکزمیزبان سالمندان دارد برنامه ریزی‌ها برای ساخت این مرکز جامع صورت پذیرفت.
وی ادامه داد: تمامی هزینه‌های ساخت این مرکز از سوی خیرن تامین می‌شود و در آینده ظرفیت پذیرش ۵ هزار سالمند، معلول و بیمار اعصاب و روان را خواهد داشت.
مدیر کل صدا وسیمای استان هم در حاشیه این بازدید گفت: رسانه ملی در بخش‌های مختلف خبر، سیما، رادیو و فضای مجازی آماده تولید محتوا برای انعکاس روند ساخت و ساز این مجتمع بزرگ و ترغیب خیرین برای کمک‌های هر چه بیشتر است.
دبیقی افزود: سهم رسانه استانی بازتاب روند ساخت وساز و کمک‌های مردمی و شتاب بخشیدن به آن است.
استان مرکزی دارای بیش از ۱۵۰ هزار سالمند است.

تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین تکمیل بزرگترین مرکز نگهداری و توانمند سازی سالمندان غرب کشور در اراک با کمک خیرین
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_6784038"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3179936/6784038?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما