شناسهٔ خبر: 48622428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

وضعیت بسیار بحرانی کرونا در کرمان/ تعطیلی ادارات مؤثر نیست

کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت بیمارستان‌های کرمان در حال تکمیل است و می‌توان گفت وضعیت بسیار بحرانی در استان داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: وضعیت استان کرمان نسبت به کل کشور، خاص است و باید در مصوبات و اجرای محدودیت‌ها بازنگری شود.

وی گفت: ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است و می‌توان گفت وضعیت بسیار بحرانی را در استان داریم.

پورابراهیمی افزود: تجربه تعطیلی تهران ثابت کرده است که تعطیلی‌ها نه تنها هیچ تأثیری در کاهش شیوع بیماری ندارند بلکه سفر رفتن افراد باعث افزایش شدید مبتلایان شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعطیلی ادارات راه حل مناسبی برای کنترل کرونا نیست و محدودیت‌ها باید با قاطعیت مانند نوروز پارسال انجام شود.

وی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی باید مانند قبل اجرا شود و اطلاع رسانی‌ها افزایش یابد، رسانه‌ها باید آمارها را بازگو کند تا مردم بفهمند در چه وضعیتی وخیمی قرار داریم تا بیشتر رعایت کنند.

وی در پایان به استاندار کرمان گفت: تمام نمایندگان برای کمک به استان و پیگیری مسائل در مجلس آماده هرگونه همکاری هستند، حفظ جان مردم برای ما بسیار مهم است و تمام تلاش خودمان را در این رابطه می‌کنیم.

نظر شما