شناسهٔ خبر: 48622405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش همدان:

آموزش اساس موفقیت هیات‌های ورزشی است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقا سطح علمی و فنی مربیان و ورزشکاران، اساس موفقیت هیات‌های ورزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز شنبه در نشست با اعضای هیات ووشو استان همدان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی به توان فنی و تجربه مربیان و ورزشکاران کمک شایانی می‌کند و باید تمامی هیات‌های ورزشی به این مهم توجه کنند.

وی اضافه کرد: ووشو از هیات‌های برتر استان همدان است و انتظار داریم در راستای موفقیت‌های روزافزون، در حوزه آموزش نیز فعالیت چشمگیری داشته باشد.

سیفی با بیان اینکه ووشو یکی از هیات‌های فعال و توانمند استان همدان است که افتخارات بسیاری در سطوح ملی و فراملی کسب کرده، گفت: دیدار با هیات‌های ورزشی به‌منظور رفع مشکلات و موانع عمرانی، تکنیکی، زیرساختی و اعتباری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بسیار مهمی که باید در این نشست‌ها موردتوجه باشد ایده‌پردازی برای رشد و توسعه ورزش است بنابراین انتظار ما این است که هیات‌ها با برنامه و پیشنهادهای کارشناسی در جلسات حاضر شوند.

سیفی با اشاره به اینکه تقویت هیات‌های شهرستانی باید در دستور کار باشد، گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای نیروی انسانی هیات ووشو استان همدان بسیار خوب است که باید به بهترین شکل بکار گرفته شوند همچنین در زمینه خصوص آموزش ورزشکاران با استعداد ووشو اقدامات لازم صورت بپذیرد.

رییس هیات ووشو همدان نیز در این نشست برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: با ارتقا این مهم می‌توانیم به هدف‌های والاتر در ووشو با چشم‌انداز بهتر دست پیدا کنیم.

محمد قاسمی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال تجهیز سالن ووشو شهرستان هستیم، گفت: با تجهیز سالن‌های ووشو در پرورش استعداد موفق خواهیم بود.

وی استفاده از تمامی ظرفیت‌ها را مهم دانست و اظهار داشت: در بحث بازدید از شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم صورت‌گرفته تا با حضور میدانی و بازدید از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها، تصمیمات لازم برای بهبود وضعیت فعلی نیز اتخاذ شود و با استعدادهایی که در ورزش ووشو استان داریم در لیگ کشور نیز شرکت خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما