شناسهٔ خبر: 48622382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکسیناسیون فرهنگیان پاکدشتی علیه کرونا آغاز شد

تهران- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: واکسیناسیون عمومی کرونا برای ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان از امروز شنبه در مرکز تجمیعی علی ابن ابیطالب(ع) آغاز شد.

صاحب‌خبر -

اصغر میرقاسمی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در طرح واکسیناسیون سراسری فرهنگیان برای سه هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای رسمی و بیش از هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای غیررسمی و حق التدریس پاکدشت تحت پوشش واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به نحوه نوبت دهی به فرهنگیان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، واکسیناسیون در مرحله نخست برای دوره ابتدایی و سپس برای دوره اول و دوم متوسطه به صورت روزانه توسط مرکز بهداشت شهرستان و بر اساس نوبت های اعلام شده که در اختیار این مرکز و فرهنگیان قرار می گیرد انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت اظهارداشت: روزانه ۳۰۰ نفر در این طرح واکسینه می‌شوند و این ظرفیت وجود دارد تا این تعداد به ۴۰۰ نفر در روز افزایش یابد.

وی با اشاره به این‌ که بازنشستگان فرهنگی نیز در گروه سنی مربوطه خود در حال تزریق واکسن هستند، افزود: طرح واکسیناسیون فرهنگیان شامل نیروهای آموزشی، اداری و خدماتی است.

میرقاسمی با تاکید بر رعایت زمان بندی گروه هدف، اضافه کرد: اطلاع رسانی به فرهنگیان از طریق بستر مجازی شاد، گروه‌های اجتماعی و ارسال بخشنامه به مدارس انجام می‌شود و درخواست داریم تا فرهنگیان براساس زمان‌بندی اعلام شده برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا ۲۰ مردادماه امسال، کارکنان آموزش وپرورش پاکدشت مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در پاکدشت برای گروه‌های هدف در پنج پایگاه فرون‌آباد، شریف‌آباد، کریم آباد، ابراهیم آباد و پایگاه تجمیعی علی ابن‌ابیطالب(ع) انجام می‌شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما