شناسهٔ خبر: 48622180 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جلالی جوران:

توسعه آموزش‌های مهارتی دانشگاه علمی کاربردی در حوزه هوانوردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری نشست هم اندیشی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی به منظور ارتقا و توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه هوانوردی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشستی با حوزه‌های روابط بین‌الملل، گسترش و آموزش‌های عالی کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونین - مدیران یکی از شرکت هواپیمایی برگزار کرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست گفت: این نشست هم اندیشی به منظور ارتقا و توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه هوانوردی به میزبانی واحد استانی کرمان و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی این شرکت هواپیمایی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست دیدگاه‌های طرفین در جهت گسترش هرچه بیشتر همکاری در زمینه آموزش‌های رسمی و دوره‌های کوتاه مدت و استفاده از ظرفیت‌های موجود دوطرفه در راستای بین‌المللی شدن آموزش‌های هوانوردی، کشاورزی و گردشگری نوین و پاسخگویی به نیاز‌های جدید این حوزه از طریق ارائه آموزش‌های کوتاه مدت مطرح شد.

جلالی جواران ضمن معرفی فرصت‌های موجود در دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای اهداف عالی کشور و سیاست‌های کلان شرکت هواپیمایی مذکور، استفاده از این فرصت‌ها را کوتاه‌ترین و مؤثرترین راه برای رسیدن به اهداف مشترک دانسته و نسبت به ایجاد فضای همکاری بیشتر اظهار امیدواری کرد.

نظر شما