شناسهٔ خبر: 48622154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۶.۵ میلیون نخ سیگار قاچاق در همدان کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۶ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش پنج میلیارد تومان در این استان کشف شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "سلمان امیری" با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان روز گذشته پس از هماهنگی های لازم اقدام به کنترل مسیرهای مواصلاتی خروجی و منتهی به سایر استان های همجوار کردند. 

 وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده که پس از متوقف کردن آن، راننده بارنامه ای را با عنوان بار قند ارائه می کند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: ماموران در جریان بررسی اسناد ارائه شده،  متوجه پاسخ های ضد و نقیض و اضطراب راننده شده که در بازدید از بار کامیون موفق به کشف کارتن های حاوی کالاهای دخانی خارجی قاچاق می شوند.

سردار امیری کفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر شدند که پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل و تحت رسیدگی است.

قاچاق ۴۰ هزار لیترنفت سفید 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین در عملیات دیگری ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در  جاده به ۲ دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بودند، مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

سردار امیری افزود: ماموران در بررسی های صورت گرفته ۴۰ هزار لیتر نفت سفید بدون مجوز از این کامیون ها کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۴۴۰ میلیون تومان است از مردم خواست هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما