شناسهٔ خبر: 48622003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰؛

حذف آخرین نماینده آفریقا؛ مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید

تهران- ایرنا- برزیل با عبور از سد مصر به مرحله نیمه‌نهایی فوتبال المپیک ۲۰۲۰ در بخش مردان صعود کرد تا یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در دوره قبل نزدیک‌تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های برزیل و مصر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار کننده سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش مردان بودند که در پایان نماینده آمریکای جنوبی با یک گل به برتری رسید و به دور نیمه‌پایانی صعود کرد.

تک گل این دیدار در دقیقه ۳۷ به وسیله متئوس کونیا زده شد. سلسائو با این یک گل از سد مصر گذشت و راهی دور نیمه‌پایانی شد. آنها در این مرحله باید با برنده جدال کره جنوبی و مکزیک پیکار داشته باشند. برزیل در دروه قبلی که میزبان بود موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و حالا شانس دفاع از عنوان خود را دارد. مصر، دومین نماینده آفریقا بود که در این مرحله حذف شد تا نمایندگان این قاره در دور بعدی حضور نداشته باشند.

برزیل تنها تیم این مرحله تا به اینجا بوده که در ۹۰ دقیقه به برتری رسیده است. اسپانیا و ژاپن، دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه‌پایانی به ترتیب در ۱۲۰ دقیقه و در ضربات پنالتی موفق شدند از سد تیم‌های ساحل عاج و نیوزلند بگذرند.

نظر شما