شناسهٔ خبر: 48621949 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش:

اشراف، مرجع تصمیمات بزرگ در سطح کشور است

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شبکه به هم پیوسته اطلاعات و داده‌ها بعد از اتصال به یکدیگر، در سطح کلان کشور، مرجع تصمیمات بزرگ قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ محمد اکرمی‌نیا در چهارمین جشنواره مالک اشتر و در جمع مسوولین حوزه اشراف اداره عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: هدف از اجرای برنامه اشراف فرماندهی، تامین اطلاعات مورد نیاز و به موقع، برای تصمیم‌گیران، فرماندهان و در نهایت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است تا بتوانند به موقع و در کمترین زمان، بهترین تصمیم اتخاذ کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت اشراف در سطح کشور و نیروهای مسلح افزود: اشراف با بررسی مشکلات سازمانی و اصلاح آن مشکلات باعث بهبود عملکرد سازمان‌ها خواهد شد.

اکرمی‌نیا تصریح کرد: اشراف موجب اثربخشی برنامه‌ها از طریق سنجش میزان تحقق اهداف برنامه‌ها می‌شود، با توجه به شرایط تحریم‌ها و برخی از مشکالات در کشور، با جمع‌آوری به موقع و دقیق اطلاعات در حوزه اشراف صرفه‌جویی در منابع را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اثربخشی برنامه‌ها و تاثیر آن در رسیدن به اهداف تاکید کرد: اثربخشی در مدیریت این است که باید اشراف دقیقی نسبت به برنامه‌ها داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امروز سرعت عمل توام با دقت در شتاب تحولات بسیار با اهمیت است، افزود: امروز منطقه، نظام بین‌الملل و مسائل داخلی کشور به سرعت در حال رخ دادن رویدادها هستند ما نیاز داریم که در لحظه برای انجام برنامه‌ها تصمیم‌گیری درست گرفته و برای این تصمیم‌گیری نیاز به اطلاعات داریم که این اطلاعات توسط اشراف دریافت می‌شود.

اکرمی‌نیا به موضوع مهم موقعیت حساس ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: ما باید تلاش‌های خود را در حوزه فرهنگی افزایش داده و تا جایی که امکان دارد نارضایتی‌های داخلی را برطرف کنیم، امروز دشمن برنامه‌ریزی‌های بسیار هدفمندی را در حوزه نارضایتی‌های داخلی کشور در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به موج‌سواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مسائل داخلی کشور و منطقه تاکید کرد: امروز دشمن از بستر فضای مجازی به عنوان مهمترین ابزار در جهت نیل به اهداف خود استفاده می‌کند و هدف آنها نیز نشانه گرفتن به اصل نظام است.

نظر شما