شناسهٔ خبر: 48621908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معرفی ۴۴۲ واحد صنفی متخلف در همدان به دستگاه قضایی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: ۴۴۲ واحد صنفی استان همدان به علت بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی در یک هفته گذشته به مرجع قضایی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: بیشترین میزان تخلف مربوط به سوپرمارکت و خواربار فروشی با ۱۲۸ اخطاریه، کارگاه‌ها و صنایع کوچک ۸۷ اخطاریه، نانوایی‌ها ۴۶ اخطاریه، رستوران‌ها ۱۹ اخطاریه، مطب چهار اخطاریه و سایر مراکز و اماکن با بیش از ۱۲۱ اخطاریه است.


لیدا رفعتی افزود: همچنین در همین ارتباط ۱۵ واحد صنفی نیز به علت بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی و تداوم تخلف با دستور مقام قضایی پلمب شد که شامل چهار سوپرمارکت و خوار بار فروشی، سه نانوایی، ۲ رستوران، یک تالار پذیرایی و پنج مورد سایر مراکز و اماکن می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۸۴ درصد از مردم استان همدان هنگام مراجعه به اماکن و مراکز عمومی بهداشت فردی را رعایت می‌کنند همچنین ۷۷ درصد مردم هنگام مراجعه به این اماکن از ماسک استفاده می‌کنند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: میزان استفاده از ماسک در مراکز ورزشی ۵۳ درصد، کارگاه‌ها و صنایع کوچک ۶۲ درصد، تالار‌های پذیرایی ۶۷ درصد، آرامستان ۶۸ درصد و رستوران‌ها ۷۲ درصد بوده است.

نظر شما