شناسهٔ خبر: 48621749 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسابقه «نوجوانه‌های قرآنی» ویژه مخاطبان شباب‌الرضا(ع)

مسابقه کتابخوانی با عنوان «نوجوانه‌های قرآنی» ویژه مخاطبان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) اجرا می‌شود. مسابقه کتابخوانی با عنوان «نوجوانه‌های قرآنی» ویژه مخاطبان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، مسابقه «نوجوانه‌های قرآنی» ویژه نوجوانان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) با مشارکت مؤسسه مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت اجرا می‌شود.

این مسابقه براساس کتاب «برای قلب سپید تو» نوشته سیده نرگس میرفیضی است که از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده است. در این کتاب سعی شده است با تکیه بر کلام حضرت علی(ع) و استفاده از مثال‌های عینی به تبیین روایت‌هایی بپردازد که در دایره جهان‌بینی نوجوانان بگنجد و برای نوجوانان زمینه‌ای ایجاد کند تا بتواند با نگاه به جهان پیرامون، مثال‌های دیگری را در ذهن خود شبیه‌سازی کند و تأثیر آن حکمت و روایت را در زندگی مدرن امروز ببیند.

واجدین شرایط پس از دریافت کتاب از کانال طرح ملی تلاوت در تلگرام به نشانی «طرح ملی تلاوت-شباب‌الرضا» تا 12 مردادماه فرصت دارند تا به سؤالات پایانی کتاب پاسخ داده و پاسخنامه‌های خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، گپ و ایسنتاگرام و روبیکا به نشانی quran_aqr ارسال کنند.

دریافت کتاب «برای قلب سپید تو»

انتهای پیام

نظر شما