شناسهٔ خبر: 48621450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

المپیک توکیو؛

پیروزی سامورایی‌ها در ضربات پنالتی؛ ژاپن حریف اسپانیا در نیمه‌نهایی

تهران- ایرنا- ژاپنِ میزبان در ضربات پنالتی از سد نیوزلند گذشت و حریف اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی فوتبال المپیک ۲۰۲۰ در بخش مردان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های ژاپن و نیوزلند در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ در بخش مردان از ساعت ۱۴ به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر ۲ از سد حریف خود بگذرد و به دور نیمه‌پایانی صعود کند.

تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه حاصلی نداشت و گلی به ثمر نرسید و ضیافت پنالتی‌ها باید مشخص می‌کرد که کدام تیم راهی مرحله بعدی خواهد شد. هر چهار پنالتی سامورایی‌ها به گل تبدیل شد. آیاسه اوئدا، کو ایتاکورا، یوتا ناکایاما و مایا یوشیدا گلزنان ژاپن بودند و در سوی مقابل کریس وود به همراه کالوم مک‌کووات برای نیوزلند پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند اما لیبراتو کاکاسه و کلایتون لوییس موفق نشدند ماموریت خود را به درستی انجام دهند. نفر اول مقابل کوسِی تانی ناکام بود و نفر دوم پنالتی‌اش را به اوت زد.

با این نتیجه ژاپنِ میزبان به مرحله نیمه‌نهایی رسید تا حریف اسپانیا در این مرحله باشد. نیوزلند هم به عنوان تنها نماینده اقیانوسیه در این مرحله وداع تلخی با المپیک ۲۰۲۰ داشت.

نظر شما