شناسهٔ خبر: 48621345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وداع زودهنگام «خدمتی» با المپیک توکیو

در نهمین روز از سی‌و دومین دوره بازی‌های المپیک 2020 توکیو «نجمه خدمتی» در خط آتش تیراندازی با تفنگ بادی ماده سه‌وضعیت قرار گرفت و در جایگاه هیجدهم رقابت‌ها ایستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نهمین روز از سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها بانوی خراسان‌جنوبی در خط آتش مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ماده سه‌وضعیت قرار گرفت.

«نجمه خدمتی» در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی با تفنگ‌بادی ماده ۵۰ متر سه‌وضعیت با کسب مجموع امتیاز ۱۱۶۵.۵۲ در رده ۱۸ قرار رقابت‌ها ایستاد.

در این مرحله از مسابقات تیرانداران کشوری روسیه، آمریکا، سوئیس، دانمارک، صربستان، اسلوونی و آلمان راهی فینال رقابت‌ها شدند و «خدمتی» از صعود به مرحله بعدی بازماند.

به گزارش فارس؛ «خدمتی» به اتفاق «مهیار صداقت» پیش از این در چهارمین روز از سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو سیبل مسابقات میکس تفنگ بادی ۱۰ متر رقابت‌ها را نشانه رفته‌ بود که با کسب رتبه پانزدهم در بین ۲۹ تیم شرکت‌کننده از صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها بازماند.

«خدمتی» در سال ۱۳۹۱ در سن ۱۷ سالگی توانست نخستین مدال طلای بین‌المللی را در مسابقات قهرمانی آسیا در چین را به‌دست آورد و سپس در رقابت‌های آسیایی کویت به مدال نقره و سهمیه المپیک نوجوانان دست یافت و در المپیک نوجوانان چین به مقام چهارم رسید.

بانوی شایسته المپیکی خراسان‌جنوبی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی نخستین طلا‌آور رشته تیراندای تفنگ بادی ۱۰ متر کاروان اعزامی کشورمان بود و در المپیک ۲۰۱۶ با کسب ۴۰۲/۳ امتیاز به رتبه هشتم رسید و از قرار گرفتن روی سکوی المپیک بازماند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

نظر شما