شناسهٔ خبر: 48621029 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان سنجش آموزش کشور | لینک خبر

اطلاعيه در خصوص تمديد مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام در آزمون متقاضيان اخذ پروانه كارشناسي رسمي دادگستري سال 1400

صاحب‌خبر -

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاريخ 03/05/1400، با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضيان اين آزمون مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (09/05/1400) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند. 

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگرديد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان ايجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. 

دریافت فایل کامل اطلاعيه در خصوص تمديد مهلت ثبت نام و  اصلاحات دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام در آزمون  متقاضيان اخذ پروانه كارشناسي رسمي دادگستري سال 1400 در قالب PDF

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نظر شما